فیلم مهیج بدون نام مت دیمون در فصل جوایز ۲۰۲۰ اکران خواهد شد

6 September 2019 - 21:30

فیلم مهیج بدون نام مت دیمون (Matt Damon) در فصل جوایز ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. زمانی دیمون را با ژانر مهیج/جاسوسی/اکشن می‌شناختیم که همزمان با حضور در فرنچایز اکشن Bourne «بورن» در درام‌های فاخر هم نقش‌آفرینی می‌کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

با توجه به اینکه از روزهای خوب دیمون زمان زیادی گذشته، طرفداران منتظرند این بازیگر برنده اسکار برای نویسندگی فیلم Good Will Hunting «ویل هانتینگ خوب» با پروژه‌ای جدید دوباره به دوران اوج خودش بازگردد. تلاش‌های اخیر او خیلی موفق نبوده‌ و آخرین فیلم موفق دیمون The Martian «مریخی» محصول ۲۰۱۵ بوده است. انتظار می‌رفت همکاری او با فیلمساز الکساندر پین (Alexander Payne) در فیلم متفاوت و نوآورانه Downsizing «کوچک سازی» این شرایط را رقم بزند، اما این اتفاق نیفتاد.

حالا خبرهایی درباره پروژه جدید دیمون منتشر شده که کارگردانی اولش که خیلی‌ها انتظارش را داشتند نخواهد بود. دیمون قرار است در فیلمی به کارگردانی تام مک‌کارتی (Tom McCarthy) به ژانر مهیج محبوبش برگردد. این فیلم بدون نام قرار است ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۹۹) در آمریکا اکران شود، که باعث می‌شود این فیلم در فصل جوایز سال آینده شانس زیادی داشته باشد.

اگرچه عنوانی برای این فیلم انتخاب نشده، قبلا آن را با نام Stillwater می‌شناختیم. این فیلم داستان بیل با بازی دیمون را دنبال می‌کند که آدم گردن کلفتی در سکوهای نفتی است و برای ملاقات با دخترش که در فرانسه در حال درس خواندن است و به اتهام قتل زندانی شده به پاریس می‌رود. بیل به عنوان شخصی غریبه در این کشور باید با موانع بزرگ مقابل خودش بجنگد و دخترش را تبرئه کند. ابیگیل برسلین (Abigail Breslin) و کامیل کاتین (Camille Cottin) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این داستان شباهتی به داستان واقعی آماندا ناکس آمریکایی دارد که به اتهام قتل چهار سال در زندانی ایتالیایی سپری کرد. اگرچه در نهایت این حکم تغییر کرده و ناکس آزاد شد، تلاش خانواده ناکس برای بازگشت دخترشان به خانه باعث ایجاد مشکلات زیادی برای آن‌ها شد. برای دیمون، این احتمالا پروژه‌ای باشد که او شدیدا به آن نیاز دارد – فیلم مهیجی احساسی که توسط یک کارگردان برنده اسکار ساخته می‌شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.