تجلیل سازمان ملل از کاراکتر واندروومن

17 October 2016 - 11:00

دلیلی برای این موضوع وجود دارد که ابرقهرمانان نامدار، دهه‌ها در بین مردم و طرفداران محبوب می‌مانند. درست است که قدرت‌های ماورایی آنها شگفت انگیز و اکشن پیرامونشان جذاب است ولی علت اصلی زنده ماندن ابرقهرمانان در بین مردم این است که آنها نمایشی از انسانیت در بالاترین درجه ممکن هستند. از بین این قهرمانان، تعداد کمی به مانند شاهزاده دایانا یا همان واندر وومن می‌توانند نماد خوبی و امیدواری باشند. حال به نظر می‌رسد، ۷۵ سال پس از معرفی او به دنیای کامیک DC، واندر وومن در نهایت به صورت رسمی از طرف سازمان ملل مورد تجلیل قرار خواهد گرفت. با سینماگیمفا همراه باشید.

گزارشی جدید از The Los Angeles Times این موضوع را نشان می‌دهد کاراکتر خیالی واندروومن به زودی باید منتظر اجرای مراسمی با هدف بزرگداشت خود باشد. سازمانن ملل متحد قصد دارد این ابرقهرمان افسانه‌ای را به عنوان سفیر افتخاری خود معرفی کند و از بازیگران این شخصیت، لیندا کارتر (Lynda Carter) و گل گادو (Gal Gadot) برای تلاششان تجلیل به عمل آورد. این مراسم در تاریخ ۳۰ مهر ماه و در ساختمان مرکزی سازمان ملل در شهر نیویورک و همزمان با سالگرد ۷۵ سالگی این شاهزاده سرزمین آمازون، برگزار خواهد شد. این مراسم همچنین در جهت برنامه توسعه پایدار شماره ۵ سازمان ملل با ماموریت قدرت دادن به زنان در سراسر جهان خواهد بود.

اگرچه واندروومن دهه‌ها در بین اقشار مختلف حضور داشته‌است ولی محبوبیت او به تازگی و در سال‌های اخیر افزایش چشم‌گیری داشته‌است. عمده این محبوبیت به دلیل نمایش جذاب و مدرن او در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» و همچنین فیلم سولوی Wonder Woman که در سال آینده راهی سینماها می‌شود، است. این فیلم اولین فیلم تاریخ در ژانر ابرقهرمانی است که یک کاراکتر زن، شخصیت اصلی آن است.

فیلم سولوی Wonder Woman در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.