دیوید آلن گرایر به فصل سوم سریال The Resident پیوست

7 September 2019 - 17:00

طبق گزارشی که اخیرا TVLine به انتشار آن پرداخته است، دیوید آلن گرایر (David Alan Grier) بازیگر سریال The Cool Kids در سریال پزشکی The Resident از Fox به ایفای نقش می‌پردازد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

در فصل سوم از این سریال ما شاهد بیمارستان Chastain هستیم، که در آن پزشکان با تاثیر پول در فسادهای بهداشتی روبه‌رو هستند، در حالی که برخی پزشکان شجاع و جوان شغل و آینده‌ی خود را صرف متوقف کردن گرفتن «سود بیشتر از بیماران» کرده‌اند.

چستنات (Chestnut) قرار است نقش دکتر بارت کین (Dr. Barrett Cain) را بازی کند، یک جراح مغز و اعصاب که به خودش اطمینان دارد او یک ابر قهرمان در زمینه‌ی شغلش است، او از طرف Red Rock Medical استخدام می‌گردد تا امور مالی بیمارستان Chastain را به عهده بگیرد. شخصیت دکتر بارت کین اینگونه است که زمانی که می‌خواهد جذاب باشد، جذاب می‌شود اما زمانی که در جستجوی پول و قدرت است، بی‌رحم و ظالم است. او قابلیت این را هم دارد که به سرعت از کسی که مخالف او حرف می‌زند انتقام بگیرد و دکترهای خوب بیمارستان Chastain را به خطر بیندازد.

گرایر هم برای بازی در نقش لامار بروم (Lamar Broome) قرارداد بسته است. شخصیت او اینگونه توصیف می‌شود که تاجری بزرگ است و با افتخار از او یاد می‌شود و پدر دکتر آستین (Dr. Austin) است، زمانی که به مشکلات ریوی دچار می‌شود با ناامیدی به سمت فرزندش می‌رود تا به او عشق بورزد و جدا نشود، چرا که قبلا رابطه‌ی صمیمی با بچه‌ای که بزرگش کرده است، نداشت.

سریال The Resident یک درام قوی پزشکی است که روی سال‌های آخر آموزش دکترهای جوان تمرکز دارد، تا آنان بتوانند اتفاقاتی که در بیمارستان‌ها رخ می‌دهد، چه خوب و چه بد را فاش کنند. از بازیگران سریال می‌توان به مت زوکری (Matt Czuchry) بازیگر سریال The Good Wife، امیلی ون‌کمپ (Emily VanCamp) بازیگر فیلم Revenge، مانیش دایال (Manish Dayal) بازیگر فیلم Halt and Catch Fire، موران آتیاس (Moran Atias) بازیگر سریال ۲۴: Legacy، مرین دانگی (Merrin Dungey) بازیگر سریال Big Little Lies، ملینا کاناکاردس (Melina Kanakaredes) بازیگر فیلم‌های CSI: NY و Providence و بروس گرین‌وود (Bruce Greenwood) بازیگر فیلم‌های The People v. O.J. Simpson: American Crime Story و Mad Men اشاره کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی سریال شامل تاد هارتان (Todd Harthan)، امی جونز (Amy Jones)، راب کورن (Rob Corn) آنتونی فاکوا (Antoine Fuqua)، دیوید بورستین (David Boorstein) و فیلیپ نویس (Phillip Noyce) که فیلم را کارگردانی نیز می‌کند، می‌شود.

قسمت‌های جدید سریال The Resident را می‌توانید از شبکه‌ی Fox تماشا کنید. فصل‌های اول در استریم سرویس موجود هستند. فصل سوم از سریال را می‌توانید سه‌شنبه‌ها ساعت ۸ شب از تاریخ ۲۴ سپتامبر در شبکه‌ی Fox مشاهده کنید.

منبع: ComingSoon

 

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.