فستیوال فیلم تورنتو: حضور الکساندرا دادریو و دیگو بونتا در Die in a Gunfight

7 September 2019 - 18:30

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، الکساندرا دادریو (Alexandra Daddrio) و دیگو بونتا (Diego Boneta) به تیم بازیگران Die in a Gunfight، ساخته کولین شیفلی (Collin Schiffli)، پیوستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این دو هنرپیشه، نقش دو عاشق نگون‌بخت را در فیلم ایفا می‌کنند که عشقشان به علت تنش‌های خانوادگی سرنگون می‌شود. فیلم داستان مرد جوانی (با بازی بونتا) را روایت می‌کند که عاشق دختر (با بازی داداریو) دشمن پدرش در نیویورک می‌شود. قبلا قرار بود کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) و جاش هاچرسون (Josh Hutcherson) در این دو نقش ظاهر شوند.

اولیویا مان (Olivia Munn) نیز در این فیلم حضور دارد. فیلم‌نامه را آندرو بارر (Andrew Barrer) و گابریل فراری (Gabriel Ferrari) نوشته‌اند، که قبلاً بر سر پروژه Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و زنبورک) با هم همکاری کرده بودند.

تام باترفیلد (Tom Butterfield) از طرف کمپانی Culmination، و مارک گوردون (Mark Gordon)، آدریان پولیتوسکی (Adrian Politowski)، و مارتین متز (Martin Metz) از تهیه‌کنندگان این پروژه می‌باشند. کمپانی تازه راه‌اندازی شده پولیتوسکی هم بودجه فیلم را تأمین می‌کند. کمپانی‌های CAA Media Finance و Endeavor Content امتیاز ایالات متحده را کسب کرده‌اند، و هری وایت (Harry White) از طرف کمپانی Culmination فروش‌های خارجی را مدیریت می‌کند. تصویربرداری اصلی فیلم در ماه اکتبر آغاز می‌شود.

باترفیلد طی اطلاعیه‌ای گفت:

الان دقیقا زمان درست فیلمی مثل Die in a Gunfight است. این فیلم یک قصه عاشقانه کلاسیک را بازگو می‌کند که در یک فضای اکشن-تریلر مدرن و مهیج طراحی شده است. با وجود چنین گروه خلاقی، ما برای ساختن ‘فیلم عاشقانه درست’ نسل بسیار هیجان‌زده هستیم.

دادریو با بازی در True Detective (کارآگاه واقعی) به شهرت رسید. از جمله پروژه‌های بعدی‌اش می‌توان به بازی در Night Hunter (شکارچی شب)، در مقابل هنری کاویل (Henry Cavill) و بن کینگزلی (Ben Kingsley)، و هم‌چنین Can You Keep a Secret? (می‌توانی رازی را مخفی نگه داری؟)، به اقتباس از رمان پرفروش سوفی کینسلا (Sophie Kinsella) اشاره کرد.

بونتا در Rock of Ages (راک نسل‌ها) و در سریال بیوگرافی Luis Miguel (لوئیس میگوئل) نیز بازی کرده است، که تهیه‌کننده اجرایی Luis Miguel هم بود. در آینده شاهد نقش‌آفرینی اش در Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: تقدیر سیاه)، در کنار آرنولد شوارزنگر (Arnold Schwarzenegger) و لیندا هامیلتون (Linda Hamilton) خواهیم بود. وی به تازگی بازی در Monster Hunter (شکارچی هیولا)، ساخته پاول دابلیو. اس. آندرسون (Paul W. S. Anderson) و با هنرمندی میلا جوووویچ (Milla Jovovich) و ران پرلمن (Ron Perlman) را به اتمام رسانده است.

منبع: Variety

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.