پیوستن هیلی اتول به هفتمین فیلم Mission: Impossible

7 September 2019 - 21:00

هیلی اتول (Hayley Atwell) به تیم اکشن بزرگ دیگری پیوست. این بازیگر دنیای سینمایی مارول در هفتمین فیلم Mission: Impossible «ماموریت غیرممکن» همبازی تام کروز (Tom Cruise) شد. این فیلم دوباره توسط کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) کارگردانی خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اتول و مک‌کوری این خبر را در حساب‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. اتول طی چندین پست در نهایت با پست “Mission: Accepted” «ماموریت:‌ پذیرفته شد» رسما این خبر را اعلام کرد. او همچنین در این پست نوشت: “البته من کسی نیستم که از دستورات پیروی کنم…”

با این وجود هنوز جزئیاتی درباره نقشی که اتول قرار است بازی کند افشا نشده، کسی که در فیلم‌های Avengers «انتقام‌جویان» نقش مامور پگی کارتر را بازی کرده است. او به تازگی در فیلم Blinded By the Light به کارگردانی گوریندر چادها (Gurinder Chadha) حضور داشته است.

فیلم بعدی Mission: Impossible هفتمین فیلم این فرنچایز اکشن و محبوب است که سال ۱۹۹۶ کار خودش را آغاز کرد. فیلم M:I 7 در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) و فیلم M:I 8 در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اکران خواهند شد. مک‌کوری نویسندگی و کارگردانی هردو فیلم را برعهده دارد.

مک‌کوری آخرین بار کارگردانی Mission: Impossible – Fallout «ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت» را برعهده داشت که با فروش کلی ۷۹۰ میلیون دلاری به پرفروش‌ترین فیلم فرنچایز تبدیل شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.