نقش‌آفرینی جاستین تیمبرلیک در فیلم Palmer ساخته فیشر استیونز

7 September 2019 - 21:30

جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) برای بازی در فیلم درام Palmer «پالمر» ساخته فیشر استیونز (Fisher Stevens) انتخاب شد. تولید این فیلم از پاییز آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

چارلز بی وسلر (Charles B. Wessler) که برای تهیه فیلم Green Book «کتاب سبز» برنده جایزه اسکار شد همراه با جان پنوتی (John Penotti) و چارلی کوروین (Charlie Corwin) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

فیلم Palmer نوشته شریل گوئررو (Cheryl Guerriero) داستان پدیده فوتبال سابق به نام ادی پالمر (با بازی تیمبرلیک) را دنبال می‌کند که پس از گذراندن مدتی در زندان، به زادگاهش برمی‌گردد تا زندگی خودش را سروسامان دهد. او در آن‌‌جا نه تنها با مشکلات جدیدی از گذشته‌اش مواجه می‌شود بلکه وقتی سرپرستی از یک پسر جوان که توسط مادرش رها شده به او سپرده می‌شود با یک چالش بزرگ روبرو می‌شود.

تیمبرلیک به تازگی صداپیشگی انیمیشن Trolls World Tour «تور جهانی ترول‌ها» را به پایان رسانده که دنباله فیلم موفق Trolls است که فروش کلی ۳۴۶ میلیون دلاری داشت. تیمبرلیک همچنین در آثار مهمی مثل درام Inside Llewyn Davis «درون لوین دیویس» ساخته برادران کوئن (Coen Brothers)، درام ورزشی Trouble with the Curve «مشکلی با منحنی» ساخته کلینت ایستوود (Clint Eastwood) و The Social Network «شبکه اجتماعی» ساخته دیوید فینچر (David Fincher) حضور داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.