گیلان اندرسون قرار است نقش مارگارت تاچر را در فصل چهارم سریال The Crown بازی کند

8 September 2019 - 15:29

نتفلیکس بازیگر تراز اول دیگری را به سریال درام The Crown اضافه کرده است. بازیگر سریال‌های The X-Files و American Gods گیلان آندرسون (Gillian Anderson) به تازگی به سریال پیوسته است و قرار است نقش مارگارت تاچر (Margaret Thatcher) نخست وزیر پیشین انگلیس را بازی کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

در فصل سوم ما شاهد بالا رفتن سن بازیگران بودیم، مت اسمیت (Matt Smith) در دو فصل اول نقش شاهزاده فیلیپ (Philip) را بازی می‌کرد. شاهزاده چارلز (Charles)  و پرنسس آن (Anne) با هم پیر شدند، و این نقش‌ها را به ترتیب جاش اوکانر (Josh O’Connor) و ارین دوهرتی (Erin Doherty) بازی کرده‌اند. گیلان اندرسون نقش مارگارت تاچر را در فصل چهارم در کنار امرالد فنل (Emerald Fennell) که قرار است کامیلا پارکر بولز (Camilla Parker Bowles) باشد، بازی می‌کند.

به گفته‌ی کارگردان پیتر مورگان (Peter Morgan) فصل سوم از سریال The Crown قرار است در طول سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ باشد و انتظار می‌رود رویدادهای مهم تاریخ انگلیس را پوشش دهد، مانند رابطه‌ی پرنسس مارگارت با رادی لوین (Roddy Llewellyn)، پیشرفت سیاسی مارگارت تاچر و معرفی کامیلا پارکر بولز. فصل سوم و چهارم از سریال قرار است پشت سرهم فیلم‌برداری گردد. چند قسمت از فصل سوم از سریال اواخر امسال منتشر شده است.

این سریال داستانی از درون سلطنت ملکه الیزابت دوم را روایت می‌کند، که نظم اجتماعی بعد از جنگ جهانی دوم شکننده شده است. پیتر مورگان نویسنده‌ی فیلم The Queen و Frost/Nixon قرار است سریال را در کنار استیفن دالدرای (Stephen Daldry) سازنده‌ی فیلم Billy Elliot، نویسندگی و کارگردانی کند. اندی هریس (Andy Harries) نیز تهیه‌کنندگی را بر عهده دارد.

پخش فصل سوم سریال The Crown در تاریخ ۱۷ نوامبر از نتفلیکس آغاز می‌گردد.

منیع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.