تریلر سریال Limetown: جسیکا بیل در حال بازرسی یک راز تاریک

8 September 2019 - 19:30

فیسبوک واچ اولین تریلر سریال اقتباسی Limetown را منتشر کرد. جسیکا بیل (Jessica Biel) در این سریال نقش لیا هادوک را بازی می‌کند که در حال بازرسی راز تاریک ناپدید شدن کل شهر است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال ۱۰ اپیزودی توسط زک آکرز (Zack Ackers) و اسکیپ برانکی (Skip Bronkie) براساس پادکست خودشان به همین نام ساخته شده است. این سریال داستان لیا هادوک خبرنگار بخش داستانی رادیوی محلی را دنبال می‌کند که ناپدید شدن ۳۰۰ نفر در یک سازمان علمی را بازرسی می‌کند.

با اینکه جزئیاتی از شخصیت‌ها منتشر نشده، اما استنلی توچی (Stanley Tucci) قرار است نقش عموی لیا را بازی کند و بقیه بازیگران نقش‌های ثابتی خواهند داشت. آکرز، برانکی، آندره نمک (André Nemec)، جف پینکنر (Jeff Pinkner) و اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

این پادکست از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۵ به محبوبیت رسید و آن را با دیگر پادکست موفق یعنی Serial مقایسه کردند. این پادکست در کمتر از دو ماه از انتشارش به پرفروش‌ترین پادکست آیتونز تبدیل شد. پخش فصل دوم این پادکست ماه گذشته آغاز شد، که نقطه اوج مهیجی از فصل اول را ادامه می‌دهد.

علاوه بر بیل و توچی، مارلی ماتلین (Marlee Matlin)، کلی جنرت (Kelly Jenrette) و لوئی فریرا (Louis Ferreira) در این سریال حضور دارند.

پخش سریال Limetown از ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) از فیسبوک واچ آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.