نقش‌آفرینی جایدن مارتل در مقابل سوزان ساراندون در Tunnels

8 September 2019 - 16:30

جایدن مارتل (Jaeden Martell)، که هفته پر مشغله ای را به علت اکران It Chapter Two (آن فصل دوم) و نخستین اکران جهانی Knives Out (چاقوها بیرون) در TIFF (فستیوال فیلم تورنتو) سپری می‌کند، به تازگی به فیلم Tunnels (تونل‌ها)، محصول کمپانی Highland Film Group، ملحق شده است، و در مقابل برنده جایزه اسکار: سوزان ساراندون (Susan Sarandon) در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم، که توسط جان کروکیداس (John Krokidas) کارگردانی می‌شود و فیلم‌نامه اش توسط ویکتوریا رز (Victoria Rose) نوشته شده است، سال‌ها پس از یک تیراندازی در یک مدرسه را به تصویر می‌کشد، و در مورد مادربزرگی (با بازی ساراندون) است که آن تیرانداز را بزرگ کرده است. این مادربزرگ با یک پسر نوجوان آزرده خاطر (با بازی مارتل) که برادرش یکی از قربانیان آن تیراندازی بوده است، وارد یک دوستی باورنکردنی و شگفت‌انگیز می‌شود. در ارتباط با یکدیگر، این دو غریبه در شهری که هنوز هم غصه‌دار است، نجات و رهایی را درمی‌یابند. آن‌ها با قدرت و توانایی بخشش‌شان، به درمان دردهای یکدیگر کمک می‌کنند.

کولین بیتز (Colin Bates) و مایکل جفرسون (Michael Jefferson) از طریق کمپانی فیلم‌سازی Lucidity Entertainment، به همراه مت اسمیت (Matt Smith) و برد مندلسون (Brad Mendelsohn) از طرف کمپانی Circle of Confusion از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. اتان ترا (Ethan Terra) و سیندی برو (Cindy Bru)، به همراه فرانک فراتارولی (Frank Frattaroli) از طرف کمپانی Circle of Confusion از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. کمپانی Highland Film Group فروش‌های بین‌المللی را در تورنتو مدیریت می‌کند.

مارتل در It Chapter Two باز هم در همان نقش پیشین خودش یعنی بیل دنبروی جوان به ایفای نقش پرداخت. او هم‌چنین در سریال مورد انتظار Degending Jacob (دفاع از ژاکوب) از شبکه Apple TV +، بر اساس رمان پرفروشی به همین نام از ویلیام لاندی (William Landay)، در کنار میشل داکری (Michelle Dockery) و کریس ایوانز (Chris Evans) نقش‌آفرینی خواهد کرد. پاییز امسال شاهد حضورش در Low Tide (جزر و مد خفیف) از شبکه A24 و تریلر روانشناسانه The Lodge (تسلیم) از شبکه Neon خواهیم بود. او پیش از این هم در Masters of Sex و در فیلم بسیار تحسین شده Midnight Special (نیمه‌شب خاص)، در مقابل نامزد دریافت جایزه اسکار: مایکل شنون (Michael Shannon) نیز بازی کرده است.

لیست بلندبالای فیلم‌های دیگر کمپانی Highland Film Group عبارت‌اند از: فیلم Becky (بکی) ساخته جوناتان میلوت (Jonathan Milott) و کری مورنیون (Cary Murnion) و با بازی لولو ویلسون (Lulu Wilson)، کوین جیمز (Kevin James)، جوئل مکهیل (Joel McHale)، آماندا بروگل (Amanda Brugel) و راورت مایلت (Rovert Maillet)؛ فیلم Jiu Jitsu (جوجیتسو) با هنرمندی نیکولاس کیج (Nicolas Cage)، آلاین موسی (Alain Moussi)، تونی جا (Tony Jaa)، فرانک گریلو (Frank Grillo)، ریک یون (Rick Yune)، ماریه آوگروپولوس (Marie Avgeropoulos) و جوجو چان (JuJu Chan)؛ فیلم Persephone (پرسفونه) با بازی مری-لوئیس پارکر (Mary-Louise Parker) و بریانا هیلدبراند (Brianna Hildebrand)؛ فیلم Yes God Yes (بله خدا بله) ساخته کارن مین (Karen Maine)؛ فیلم Inheritance (وراثت) ساخته ووگن استین (Vaughn Stein) و با هنرمندی لیلی کولینز (Lily Collins) و سیمون پگ (Simon Pegg)؛ تریلر We Summon the Darkness (ما تاریکی را فرا می‌خوانیم) ساخته مارک میر (Mark Meyer) و با حضور جانی ناکسویل (Johnny Knoxville) و الکساندرا داداریو (Alexandra Daddario)؛ فیلم Happy Life (زندگی شاد) ساخته دیوید استاسن (David Stassen) و با بازی ایوانجلین لیلی (Evangeline Lily)، آیک بارینهولتز (Ike Barinholtz) و داداریو؛ فیلم Trauma Center (مرکز تراموا) با حضور بروس ویلیز (Bruce Willis)؛ فیلم Axis Sally (اکسیس سالی) ساخته مایکل پالیش (Michael Polish) و با هنرمندی آل پاچینو (Al Pacino)؛ فیلم Southland (سرزمین جنوب) با حضور بلا تورن (Bella Thorne) و جیک مانلی (Jake Manley)؛ و فیلم Skylines (آسمان شهر): سومین فصل از این فرنچایز موفق، و با بازی برنتون توایتز (Brenton Thwaites)، تئو راس (Theo Ross)، و اسکایلار آستین (Skylar Astin).

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.