تارانتینو قصد انتشار مینی‌سریال Once Upon a Time in Hollywood را دارد

8 September 2019 - 17:00

کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) تصمیم گرفته فیلم Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» را به مینی‌سریالی با محتوای بیشتر برای یک شبکه استریم تبدیل کند. این کارگردان صاحب سبک همین کار را با فیلم قبلی خودش یعنی The Hateful Eight «هشت نفرت‌انگیز» انجام داد و آن را به صورت مینی‌سریال روی نتفلیکس پخش کرد. تارانتینو آن فیلم را به مینی‌سریالی چهار قسمته تبدیل کرد که صحنه‌های بیشتری نسبت به فیلم داشت. پس از موفقیت تجاری Once Upon a Time in Hollywood، احتمالا عده‌ای حاضر باشند برای تماشای این فیلم به صورت مینی‌سریال هزینه کنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

قصد تارانتینو برای این کار توسط برد پیت (Brad Pitt) به اشتراک گذاشته شد که در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز به مزایای پلتفرم استریم اعتراف کرده بود که معتقد است آزادی بیشتری به فیلمسازان می‌دهد. پیت در این باره گفته:

از طرفی من به سریال‌هایی توجه می‌کنم که میشه زمان بیشتری با شخصیت‌ها و داستان اونا سپری کرد و زوایایی که در فیلم قابل بررسی نیستند رو در اونا کاوش کرد. بخش زیادی از این فیلم‌ها توی اتاق تدوین حذف میشن چون با محتوای کلی فیلم هماهنگ نیستند. پس برام جالبه که تارانتینو فیلم Hateful Eight رو هم به یک مینی‌سریال چهار اپیزوده تبدیل کرد. این تجربه خیلی خوبیه: شما هم فیلم رو توی سینما تجربه می‌کنید و هم می‌تونید اون رو توی فرمت سریالی با جزئیات بیشتر تماشا کنید.

وقتی از پیت پرسیده شد آیا تارانتینو به انجام کاری مشابه برای Once Upon a Time in Hollywood ابراز علاقه کرده، او پاسخ داد:

آره، اون دربارش صحبت کرده. این ایده خیلی جذابیه.

در حالی که هیچکدام از این اظهارات رسمیت ندارند، اما مینی‌سریال شدن Once Upon a Time in Hollywood ایده خیلی جذابی است.

در این فیلم پرستاره بازیگرانی از جمله Al Pacino (آل پاچینو)، لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، برد پیت (Brad Pitt)، مارگو رابی (Margot Robbie)، تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphant)، مایکل مدسن (Michael Madsen)، تیم راث (Tim Roth)، دیمین لوئیس (Damian Lewis)، لوک پری (Luke Perry)، امیل هرش (Emile Hirsch)، لینا دانم (Lena Dunham)، داکوتا فانینگ (Dakota Fanning)، مارگارت کوالی (Margaret Qualley)، مایا هاوک (Maya Hawke)، کلیفتون کالینز (Clifton Collins)، کیث جفرسون (Keith Jefferson)، نیکولاس هاموند (Nicholas Hammond)، جیمز مارسدن (James Marsden)،‌ جولیا باترز (Julia Butters)، جیمز ریمار (James Remar)، اسکات مک‌نری (Scoot McNairy)، کرت راسل (Kurt Russell) و بروس درن (Bruce Dern) حضور دارند.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood در فضای لس‌آنجلس سال ۱۹۶۹ داستان یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون (با بازی دی‌کاپریو) را روایت می‌کند که در تلویزیون به موفقیت رسیده و به دنبال ورود به دنیای سینماست. بدلکارش کلیف بوث (با بازی پیت) نیز به دنبال همین هدف است. مرگ ناگوار شارون تیت (با بازی رابی) و چهار تا از دوستانش توسط پیروان فرقه چارلز منسون پس‌زمینه این داستان است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.