باکس‌آفیس: It: Chapter Two طوفان به پا کرد

8 September 2019 - 22:30

فیلم ترسناک It: Chapter Two محصول برادران وارنر و نیو لاینز در باکس آفیس پاییز با فروش ۹۱ میلیون دلاری‌اش، طوفان به پا کرد. عملکرد این فیلم باعث صدرنشینی راحت آن شده و بالاتر از فیلم دوم با ۸۵ میلیون دلار قرار گفت. با اینکه سری اول It در سال ۲۰۱۷ افتتاحیه ۱۲۳ میلیون دلار داشت، هنوز توانسته فراتر از انتظارات ظاهر شود و دومین فیلم ترسناک تاریخ شود در حالی که فیلم سال ۲۰۱۷، تنها فیلم ترسناکی است که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروخته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم It: Chapter Two و سری اولش، بزرگترین افتتاحیه‌های فیلم‌های ترسناک و سپتامبر تاریخ سینما داشته‌اند. جالب است بدانید که یکی از دلایل فروش کمتر دنباله این فیلم، عدم موفقیت آن در جذب مخاطب خانم برخلاف سری اول و بیشتر فیلم‌های ترسناک امروزی بوده است. سری دوم ۴۷ درصد مخاطب خانم در مقایسه با ۵۱ درصد مخاطب خانم سری اول داشته است. دنباله این فیلم مخاطبین بزرگتری نسبت به فیلم اول داشته و ۶۷ درصد از آن‌ها ۲۵ سال و بالاتر داشته در صورتیکه فیلم اول ۶۵ درصد مخاطب ۲۵ سال و بالاتر داشت.

این فیلم، امتیاز +B دریافت کرد، گرچه امتیازدهی مخاطبین IMDb خبر از چیز دیگری می‌دهد. سری دوم امتیاز ۷.۲ از ۱۰ گرفته است.

در بازار بین‌المللی، این فیلم در ۷۵ بازار اکران شد و ۹۴ میلیون دلار فروخت و بزرگترین. افتتاحیه فیلم ترسناک را در ۱۶ بازار از جمله روسیه، هلند، نروژ، فنلاند و آرژانتین داشت. بیشترین فروش آن مربوط به مکزیک با ۱۰.۲ میلیون دلار، انگلیس با ۹.۴ میلیون دلار، روسیه با ۸.۸ میلیون دلار، آلمان با ۷.۱ میلیون دلار، ایتالیا با ۵.۵ میلیون دلار، برزیل با ۴.۶ میلیون دلار، استرالیا با ۴.۴ میلیون دلار، اسپانیا با ۳.۲ میلیون دلار، کره با ۳.۲ میلیون دلار، اندونزی با ۲.۷ میلیون دلار و آرژانتین با ۱.۴ میلیون دلار است. این فیلم این هفته در فرانسه و اول نوامبر در ژاپن اکران می‌شود. فروش جهانی این فیلم به ۱۸۵ میلیون دلار رسیده است.

فیلم Angel Has Fallen محصول لاینزگیت و میلنیوم این هفته ۶ میلیون دلار فروخت، و مجموع فروش داخلی آن در هفته سوم اکرانش به ۵۳ میلیون دلار رسیده است.

فیلم Good Boys محصول یونیورسال، با فروش ۵.۴ میلیون دلاری‌اش رده سوم را از آن خود کرده و با افت ۴۳ درصدی مواجه شده و مجموع فروش داخلی‌اش به ۶۶.۸ میلیون دلار رسیده است. در بازار بین‌المللی این کمدی R ریت، ۲.۳ میلیون دلار فروخت و در ۲۸ بازار مجموعا ۱۵.۶ میلیون دلار فروش بین‌المللی و ۸۲ میلیوم دلار فروش جهانی داشته است.

اکران‌های این هفته

هفته آینده شاهد اکران The Goldfinch محصول برادران وارنر در بیش از ۲۵۰۰ سینما خواهیم بود، در حالیکه Hustlers محصول STX در ۳۱۰۰ سینما اکران می‌شود.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش این هفته را در قسمت زیر مشاهده کنید:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.