از تاریکی می‌ترسی؟: اولین تصویر از انجمن نیمه‌شب

9 September 2019 - 11:30

Nickelodeon عکس تبلیغاتی جدیدی را از سریال مورد انتظار Are You Afraid of the Dark? منتشر کرد که شامل اولین نگاه به ظاهر اعضای جدید انجمن نیمه‌شب است. این سریال در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

طی سه قسمت یک ساعته، سریال به طور کامل به معرفی انجمن نیمه‌شب جدید که گروهی از بچه‌ها هستند که داستانی ترسناک را از کارناوال نابودی بازگو می‌کنند، فقط برای اینکه رویدادهای داستان تبدیل به واقعیت شوند.

اعضای جدید انجمن نیمه‌شب شامل سم اش آرنولد (Sam Ashe Arnold) در نقش گوین، میا چک (Miya Cech) در نقش اکیکو، تامارا اسمیت (Tamara Smart) در نقش لوییز، جرمی تیلور (Jeremy Taylor) در نقش گراهام و لیلیانا ری (Lyliana Wray) در نقش ریچل هستند. رافائل کازال (Rafael Casal) نقش مدیر کارناوال نابودی، آقای تاپ‌هَت را ایفا می‌کند.

سریال کوتاه Are You Afraid of the Dark? توسط ACE Entertainment تهیه می‌شود. موسس ACE، مت کپلان (Matt Kaplan) و اسپنسر برمن (Spencer Berman) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. این سریال توسط بن دیوید گرابینسکی (BenDavid Grabinski) نوشته شده و دین ازریلایت (Dean Israelite)، کارگردان Power Rangers آن را کارگردانی کرده است.

این سریال از هنر قصه‌گویی کلاسیک، سریال اصلی Are You Afraid of the Dark? که توسط Nickelodeon در سال‌های ۱۹۹۲-۱۹۹۶ و مجددا در سال‌های ۱۹۹۹-۲۰۰۰ ساخته شد، الهام گرفته است و در آن داستان‌هایی ترسناک را برای مخاطبان جوان و از دیدگاه بچه‌ها تعریف می‌کند. Are You Afraid of the Dark? توسط دی. جی. مک‌هیل (D.J. MacHale) و ند کندل (Ned Kandel) خلق شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.