کارگردان Thor 3 علاقه به همکاری با جان‌سی ریلی داشت

18 October 2016 - 09:00

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دنیای سینمایی مارول این است که، کاراکترهای مختلف را به خوبی وارد داستان می‌کند و به خوبی نیز به شخصیت آن‌ها می‌پردازد. شخصیت‌های کاپیتان آمریکا (Iron Man) و آیرون من (Captain America) ستارگان فیلم‌های خودشان هستند، اما کارکتر بیوه‌ی سیاه (Black Widow) نیز در فرانچایزهای مختلف ظاهر شده است. با جریان داشتن فاز سوم دنیای سینمایی مارول احتمال این که با کراس‌اورهای بیشتری از شخصیت‌های مارول روبرو شویم زیاد خواهد بود. فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» مثال مناسبی برای این موضوع خواهد بود؛ چون تونی استارک (Tony Stark) و هپی هوگان (Happy Hogan) قرار است در فیلم مخصوص به تام هالند (Tom Holland) حضور داشته باشند و بعد از Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» مارول فیلم Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» را اکران خواهد کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) وظیفه‌ی کارگردانی سومین فیلم ثور را بر عهده دارد و چندی پیش به یک کراس‌اور با فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» اشاره داشت. به غیر آن فیلمی که تایکا وایتیتی آن را کراگردان می‌کند شامل کراس‌اور دیگری از دنیای سینمایی مارول نیز خواهد. شخصیت هالک قرار است برای اولین بعد از این که مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش‌آفرینی او را بر عهده گرفته است قرار است در یک فیلم جز Avengers «انتقام گیران» حضور پیدا کند. البته باید گفت که وایتیتی امیدوار بود یکی از شخصیت‌های فیلم Guardians of the Galax «نگهبانان کهکشان» نیز را وارد Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» کند.

تایکا وایتیتی در یک برنامه “هر چیزی که دوست داری بپرس (Ask Me Anything)” شرکت کرد و جای تعجب نیست که بیشتر سوال‌ها و جواب‌ها مربوط به فیلم ثور بودند. وقتی که از او پرسیده شد آیا شخصیتی بود که علاقه داشت از او در فیلم استفاده کند، ولی موفق به انجام آن نشد؛ و در جواب وایتیتی بیان کرد که دوست داشت رویمن دی (Rhomann Dey) با بازی جان سی ریلی (John C. Reilly) از فیلم Guardians of the Galax «نگهبانان کهکشان» در اختیار داشته باشد. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و وایتیتی گفت که:

من دوست داشتم که جان سی ریلی در اختیار داشته باشم، ولی هیچ راهی برای عملی کردن آن وجود نداشت.

thor-ragnarok-rhomann-dey-john-c-reilly-from-guardians

جالب می‌شد که شخصیتی مثل رومن دی با ثور، هالک و شاید والکری (Valkyrie) بعد از آن که از بازی گرندمستر (Grandmaster) فرار کردند ملاقات کند. به عنوان یکی از اعضای گروه نوا کورپس (Nova Corps) منطقی خواهد بود که با این گروه زمانی که در حال صفر در کهکشان هستند ملاقات کند؛ اما به نظر می‌رسد که در فیلمی برای بازگشت جان سی ریلی جایی وجود نداشت.

طرفداران برای دیدن دوباره‌ی جان سی ریلی در دنیای سینمایی مارول باید مدت زمانی را منتظر بمانند. خود جیمز گان (James Gunn) نیز تایید کرد که با وجود این که نیروی‌های نوا کورپس را در فیلم می‌بینیم، ولی جان سی ریلی در فیلم حضور نخواهد داشت. این بدان معنی است که جان سی ریلی چند سال دیگر نیز در دنیای سینمایی مارول ظاهر نمی‌شود؛ اما این دوری همیشگی نخواهد بود. باید به این نکته اشاره کرد که این طرز تفکر تایکا وایتیتی می‌تواند به این معنی باشد که به جای رومن دی از کارکتر دیگری استفاده کند.

«دکتر استرنج»در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵)، Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» ۵ ماه می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶)، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶)، Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» در ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)، Black Panther «پلنگ سیاه» در ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶)، Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» در ۴ ماه می ۲۰۱۸ ( ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) و Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه ای و زنبور» در ۶ جولای ۲۰۱۸ ( ۱۵ تیر ۱۳۹۷) اکران خواهند شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.