چرا Mr. & Mrs. Smith 2 هیچوقت ساخته نشد؟

9 September 2019 - 19:30

مخاطبین خواستار Mr. & Mrs. Smith 2 بودند اما این فیلم هرگز ساخته نشد، چرا؟ خانم و آقای اسمیت ساخته داگ لیمان (Doug Liman) پیچیدگی خاصی را وارد فیلم‌های جاسوسی و کمدی‌های رمانتیک کرد که منتقدین و مخاطبین را شگفت‌زده کرد. این فیلم در باکس‌آفیس نیز موفق ظاهر شد و شیمی بین بازیگران اصلی‌اش غیرقابل انکار بود اما دنباله آن بنا بر دلایلی هیچوقت ساخته نشد. آقا و خانم اسمیت نوشته سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) بود و براساس سریالی به همین نام محصول CBS بود که برد پیت و آنجلینا جولی را بعنوان زوج اصلی در اختیار داشت. ادامه خبر را در سینما فارس بخوانید.

آقا و خانم اسمیت، داستان جان و جین اسمیت، زوج خسته شده و مزدوجی بود که سال‌ها بود رازی را از هم مخفی می‌کردند: آن‌ها آدمکش‌های آژانس‌های رقیب هم بودند. وقتی قرار شده بود هردو یک خلافکار را بکشند، پی به حقیقت یکدیگر بردند اما فقط شروع مشکلاتشان بود چون بعدا باید همدیگر را می‌کشتند. موفقیت خانم و آقای اسمیت تحت تاثیر رابطه پیت و جولی خارج از فیلم بود و به خوبی از مورد استقبال قرار گرفت و احتمال ساخت دنباله آن می‌رفت.

خانم و آقای اسمیت پتانسیل داشتن یک فیلم دیگر را داشت و جولی و پیت نیز به ساخت آن علاقمند بودند. جولی در مصاحبه‌ با Vanity Fair در سال ۲۰۱۰، گفته بود که آن‌ها خواستار این موضوع بودند اما هیچکس توجهی نکرده است. طبق گفته او، کل داستان به ازدواج شخصیت‌ها، بچه‌دار شدن یا جدا شدن‌شان ختم می‌شد. ماه‌ها قبل از بیانیه جولی، پیش‌درآمدی از فیلم در حال ساخت بود که قرار بود عنوان Keeping Up with the Joneses داشته باشد و پیت و جولی در آن بازی نمی‌کردند. در پایان، نه آن پیش درآمد و نه دنباله‌ای ساخته شد.

درست دو سال بعد از اکران خانم و آقای اسمیت، پایلوت سریال تلویزیونی برای ABC نوشته سیمون کینبرگ و کارگردانی داگ لیمان ساخته شد. جوردانا بروستر (Jordana Brewster) و مارتین هندرسون (Martin Henderson) جایگزین جولی و پیت شدند اما شیمی کافی بین‌ آن‌ها نبود و این شبکه سریال را کنسل کرد. شاید اسمیت‌ها نباید به تلویزیون محدود می‌شد و فقط ۹ قسمت از ۱۳ قسمت آن پخش شد.

با اینکه خانم و آقای اسمیت می‌توانست به راحتی دو یا چند فیلم شود، داستان به حدی ثابت و مناسب بود که نیازی به دنباله یا اسپین‌آفی نداشت. با توجه به اینکه ایده یا زاویه اصلی برای فیلم دوم وجود نداشت، بهتر بود داستان تک و نه فرنچایزی باقی بماند و با تمام اتفاقاتی که بعدا بین این زوج افتاد، همان بهتر این فیلم مانند قبل در یادها بماند‌.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.