پوسترهای شخصیت‌های Terminator: Dark Fate منتشر شد

11 September 2019 - 12:00

صبح روز سه‌شنبه کمپانی ۲۰th Century Fox در توییتر خود پوسترهای شخصیت‌های فیلم مورد انتظار Terminator: Dark Fate را منتشر کرد. این فیلم ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های علمی-تخیلی Terminator است که طرفداران را با سرنوشتشان روبرو خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

هر فیلمی که پس از Terminator 2 دیدید را فراموش کنید. این فیلم خط داستانی تازه‌ای را روایت می‌کند که تعهدی به سه فیلم قبلی این مجموعه ندارد. این دفعه سارا و تی-۸۰۰ باید از دنی راموس محافظت کنند، دختری جوان که توسط نسل جدیدی از ماشین‌ها مورد هدف قرار گرفته است. خوشبختانه، آن‌ها از مقداری پشتیبانی برخوردار خواهند بود. مکنزی دیویس در نقش گریس، سربازی نیمه ماشین-نیمه انسان از آینده است که برای نجات دنی فرستاده شده است.

به روز پس از روز قضاوت و رستاخیز خوش آمدید.

لیندا همیلتون (Linda Hamilton) در نقش سارا کانر و آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) در نقش تی-۸۰۰، مجدداً برای ایفای نقش‌های جاودانه و خاطره انگیز خود در سرنوشت تاریک بازگشته‌اند. تیم میلر (Tim Miller) کارگردانی این اثر را انجام داده است و جیمز کامرون (James Cameron) اسطوره‌ای به همراه دیوید الیسون (David Ellison) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. سرنوشت تاریک که در پی وقایع Terminator 2: Judgment Day رخ می‌دهد، مکنزی دیویس (Mackenzie Davis)، ناتالیا ریز (Natalia Reyes)، گابریل لونا (Gabriel Luna) و دیگو بونتا (Diego Boneta) را درمیان بازیگران خود دارد.

Terminator: Dark Fate در ۱ نوامبر (۱۰ آبان) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.