تاد استراوس چالسون مشغول مذاکره با STX و Tencent برای کارگردانی Zombie Brother است

11 September 2019 - 18:00
STXfilms و Tencent Pictures در حال مذاکره با تاد استراوس چالسون (Todd Strauss-Schulson) برای فیلم کمدی اکشن Zombie Brother هستند. این فیلم بر اساس کامیک‌های دیجیتال Tencent و فرانچایز انیمیشنی آن ساخته می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.
از سال ۲۰۱۱، کامیک بوک دیجیتال چیزی حدود ۲۴ میلیارد بازدید را برای بیش از ۲۴۱ قسمت داشته است، این سریال چیزی بیشتر از ۳٫۷ میلیارد بازدید را برای دو فصل اولش داشته است.
تاد استراوس اخیرا کمدی Isn’t It Romantic for New Line را با بازی ربل ویلسون (Rebel Wilson) کارگردانی کرده است. افتخارات پیشین او شامل ساخت فیلم A Very Harold and Kumar 3D Christmas و فیلم ترسناک و کمدی Final Girls است.
Tencent Pictures و STXfilms  همچنین چانینگ تاتوم (Channing Tatum) به همراه رید کارولین (Reid Carolin) و Free Association از پیتر کرنان (Peter Kiernan) تهیه‌کنندگان فیلم Zombie Brother هستند.
آدام فگلسنون (Adam Fogelson) رئیس کمپانی STXfilms به همراه ادوارد چنگ (Edward Cheng) از Tencent Pictures امروز با معرفی تاد استراوس گفتند:
تاد بهترین گزینه‌ی برای فیلم Zombie Brother است. فیلم‌های او با قلب، عشق، انرژی و سرعت او در خلق کامیک‌های بصری، رونق می‌گیرد.
STX Films قرار است فیلم را در شمال آمریکا پخش کند در حالی که Tencent Pictures آن را در چین منتشر می‌کند. تاتوم، کارلین (Carlin)، کرنان و مایکل پرتس (Michael Parets) برای Association به تهیه‌کنندگی فیلم می‌پردازند. ادوارد چنگ (Edward Cheng) و هوارد چن (Howard Chen) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. سم براون (Sam Brown) در کنار درو سامن (Drew Simon) بر فیلم نظارت دارند.
منبع: Deadline
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.