اولین تریلر سریال See با حضور جیسون موموآ منتشر شد

11 September 2019 - 21:30

اپل تی‌وی اولین تریلر رسمی سریال درام علمی تخیلی See با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش بابا واس را منتشر کرد. بابا واس در این سریال تلاش می‌کند از فرزندانش در مقابل افرادی که می‌خواهند به آن‌ها آسیب برسانند محافظت کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

See یک سریال عمیق است که در آینده‌ رخ می‌دهد جایی که بشریت قابلیت دیدن دنیا با چشمانش را از دست داده است. این سریال داستان رهبر شجاع بابا واس را دنبال می‌کند که پدر دو بچه است که توانایی دیدن دارند – او باید از قبیله خودش در برابر یک ملکه قدرتمند و ناامید که معتقد به جادوگری است و قصد نابودی آن‌ها را دارد محافظت کند.

در این سریال همچنین بازیگر برنده امی و گلدن گلوب آلفری وودارد (Alfre Woodard) در نقش پاریس رهبر روحانی بابا واس، یادیرا گوئروا پریپ (Yadira Guevara-Prip) در نقش بو لاین، نستا کوپر (Nesta Cooper) در نقش هانیوا، سیلویا هوکس (Sylvia Hoeks) در نقش ملکه کین، آرچی مدیکوی (Archie Madekwe) در نقش کوفان، کریستین کامارگو (Christian Camargo) در نقش تاماکتی جون و هرا هیلمار (Hera Hilmar) در نقش ماگرا حضور دارند.

این سریال هشت اپیزودی توسط استیون نایت (Steven Knight) نامزد جایزه اسکار نوشته شده و فرانسیس لاورنس (Francis Lawrence) کارگردانی آن را برعهده دارد. نایت و لاورنس تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را همراه با پیتر چرنین، جنو تاپینگ و کریستن کمپو برعهده دارند.

پخش سریال See از ۱ نوامبر (۱۰ آبان) روی سرویس استریم اپل تی‌وی آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.