تریزا رویز به جمع بازیگران فیلم The Minuteman پیوست

12 September 2019 - 10:30

تریزا رویز (Teresa Ruiz) که در سریالی انشعابی از سریال Narcos ساخته‌ی Netflix با نام Narcos: Mexico حضور دارد، به جمع بازیگران The Minuteman پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این اکشن دلهره‌آور، لیام نیسون (Liam Neeson) نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. کاترین وینیک (Katheryn Winnick) و یوان پابلو رابا (Juan Pablo Raba) دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی رابرت لورنز (Robert Lorenz) خواهند بود، کسی است که نسخه‌ی اولیه فیلمنامه‌ی این اثر را نوشت، سپس کریس چارلز (Chris Charles) و دنی کراویتز (Danny Kravitz) آن را تکمیل و بازنویسی کردند.

داستان درباره‌ی شخصی (با بازی نیسون) است که در قسمت مرزی آریزونا زندگی می‌کند و بر خلاف میلش تبدیل به محافظ پسر جوان مکزیکی می‌شود که توسط قاتلی (با بازی رابا) اجیر شده به دست کارتل‌ها تا درون خاک آمریکا تعقیب شده است.

وارن گاز (Warren Goz) و اریک گولد (Eric Gold) از Sculptor Media سرمایه‌گذاری این اثر را انجام می‌دهند و در کنار تای دانکن (Tai Duncan) و مارک ویلیامز (Mark Williams) از Zero Gravity Management تهیه‌کنندگان آن خواهند بود. جیمز ماشلو (James Masciello) از Raven Capital Management به همراه جاناتان دکتر (Jonathan Deckter) و نیکولاس چارتیر (Nicolas Chartier) از Voltage Pictures تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده خواهند داشت.

رویز در سریال سیاسی هیجان‌انگیز Aquí en la Tierra نیز حضور داشته که توسط کمپانی La Corriente del Golfo shingle از گیل گارسیا برنال (Gael Garcia Bernal) و دیگو لونا (Diego Luna) تهیه شده است.

منبع:Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.