ریتا آریا، یوسف گیتوود و مارین ایرلند به فصل دوم سریال The Umbrella Academy پیوستند

12 September 2019 - 15:30

طبق گزارشی که اخیرا ددلاین به انتشار آن پرداخته است، ریتا آریا (Rita Arya) بازیگر سریال Humans، یوسف گیتوود (Yusuf Gatewood) بازیگر سریال Good Omens و مارین ایرلند (Marin Ireland) بازیگر فیلم Y: The Last Man به بازیگران فصل دوم سریال ابر قهرمانی The Umbrella Academy از نتفلیکس پیوستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینفافارس همراه باشید.

ریتا آریا قرار است نقش لیلا (Lila) را بازی کند، لیلا مانند آفتاب پرست است! می‌تواند بنا به شرایط درخشان، دیوانه و بااستعداد باشد و در عین حال می‌تواند موذی و بدجنس باشد و با طعنه صحبت کند. او غیر قابل پیش‌بینی است.

گیتوود قرار است نقش ریموند (Raymond) را بازی کند، که یک رهبر باهوش، با استعداد و با اعتماد به نفس است که نیازی به ثابت کردن خودش به دیگران ندارد. او مهربان و خونگرم است و دارای قابلیتی ذاتی است که می‌تواند با یک نگاه شما را خلع سلاح کند. او شوهری فداکار است و از آن دسته مردانی است که همه دوست دارند او را بشناسند.

مارین ایرلند قرار است نقش سی‌سی (Sissy) را بازی کند، یک مادر بی‌باک تگزاسی که به دلایل نادرستی با یک جوان ازدواج کرده است. او مشتاق است که بداند زندگی و عشق چه چیزی را به او هدیه می‌دهد.

در فصل اول، روزی در سال ۱۹۸۹ به طور تصادفی ۴۳ نوزاد از زنانی که هیچ علامتی از بارداری نداشتند، به دنیا می‌آید. آقای رجینالد هارگریوز (Sir Reginald Hargreeves) یک کارخانه‌دار میلیارد است که آکادمی The Umbrella را می‌سازد و فرزندانش را برای نجات دنیا آماده می‌کند، اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود. در دوران نوجوانی خانواده آن‌ها دچار ورشکستگی می‌شود و تیم از بین می‌رود. اکنون شش نفر از ۳۰ نفر با هاگریوز متحد شده‌اند. لاتر، دیگو، آلیسون،کلاوس، وانیا پنج نفری هستند که پیرامون مرگ مرموز پدرشان تحقیق می‌کنند.

سریال The Umbrella Academy، از کامیک‌های محبوب و برنده‌ی جایزه‌ی Eisner و رمان‌های گرافیکی که توسط جراد وی (Gerard Way) نوشته و ساخته شده است، الهام گرفته است. از بازیگران فصل اول می‌توان به الن پیج (Ellen Page)، تام هاپر (Tom Hopper)، امی ریور لمپمن (Emmy Raver-Lampman)، رابرت شیهان (Robert Sheehan)، دیوید کاستاندا (David Castañeda)، کمرون بریتون (Cameron Britton)، مری جی بلیژ (Mary J. Blige)، آدام گادلی (Adam Godley)، جان ماگارو (John Magaro) و کیت والش (Kate Walsh) اشاره نمود.

الن پیج، هاپر، امی ریور لمپمن، رابرت شیهان و جاستین مین (Justin Min) قرار است در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. بازیگران بیشتر بعدا اعلام خواهد شد.

Universal Cable Productions این سریال را برای نتفلیکس تولید خواهد کرد، استیو بلکمن (Steve Blackman) قرار است به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر، دوباره برای فصل دوم بازگردد. جف اف کینگ (Jeff F. King) و Bluegrass Television، مایک ریچاردسون (Mike Richardson) و کیث گلدبرگ (Keith Goldberg) از Dark Horse Entertainment تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر سریال هستند. شایان به ذکر است که جراد وی و گبریل با (Gabriel Bá) به عنوان دستیاران تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.