فیلمبرداری روی فیلم جدید Wrong Turn آغاز شد

13 September 2019 - 18:30

به گزارش Bloody Disgusting فیلمبرداری بر روی فیلم جدید Constantin Films یعنی Wrong Turn «پیچ اشتباه» در اوهایو آغاز شده است. این فیلم بر اساس یک فرانچایز ترسناک طولانی که روی گروهی از آدمخواران که از لحاظ ژنتیکی معیوب هستند و در غرب ویرجینیا قرار دارند تمرکز دارد. آنها کسانی را که جرئت می‌کنند از منطقه‌ی خود خارج شوند شکار می‌کنند. بازیگر نقش اول این فیلم شارلوت وگا (Charlotte Vega) بازیگر The Lodgers است که یک بازیگر اسپانیایی-بریتانیایی است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

ریبوت  Wrong Turn یک گروه از دوستان را نشان می‌دهد که در یک سرزمین فاجعه آمیز گیر می‌افتند و بعنوان کسانی شناخته می‌شوند که از قبل از جنگ داخلی در کوه‌ها زندگی می‌کرده‌اند. این دوستان به زودی متوجه می‌شوند که تحت قوانین متفاوتی زندگی می‌کنند و ممکن است قربانی شوند.

این فیلم توسط مایک پی نلسون (Mike P. Nelson) کارگردان The Domestics کارگردانی خواهد شد و فیلمنامه هم به قلم نویسنده‌ی اصلی فیلم یعنی آلان بی مک ایلروی (Alan B. McElroy) نوشته می‌شود.

این فرانچایز ترسناک از سال ۲۰۰۳ با یک فیلم سینمایی که در باکس آفیس بسیار موفق عمل کرد آغاز شد و البته این فیلم نظرات متنوعی را هم از منتقدان دریافت کرد و پس از آن تبدیل به یک فرانچایز بزرگ گشت و در مجموع شش فیلم از آن تا سال ۲۰۱۴ ساخته شد.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.