نقش آفرینی اما تامسون و الن بارستین در فانتزی The Lost Girls

13 September 2019 - 19:30
ددلاین گزارش کرده است که لیویا د پاولیس (Livia De Paolis) بازیگر، نویسنده و کارگردان ایتالیایی فیلم Emoticon، در حال پیوستن به یک فیلم فانتزی جدید با نام The Lost Girls «دختران گمشده» است. برنده‌ی چندین جایزه‌ی اسکار و بازیگر The Exorcist «جن گیر» یعنی الن بارستین (Ellen Burstyn) و همچنین اما تامسون (Emma Thompson) بازیگر Howards End  بازیگران این فیلم خواهند بود. این فیلم بر اساس رمانِ نویسنده لاری فاکس (Laurie Fox) در سال ۲۰۰۳ با همین نام ساخته می‌شود. این درام فانتزی نسخه‌ی مدرن داستان کلاسیک Peter Pan از جی ام بری (J.M. Barrie) است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

لیویا د پاولیس در این مورد گفت:

من از کودکی مجذوب معانی پنهان داستان‌های افسانه‌ای بوده‌ام و هنگامی که رمان The Lost Girls از لاری فاکس را خواندم، به سرعت آماده‌ی بازی در نسخه‌ی جدید فیلم جی ام بری شدم.

فیلم توسط د پاولیس نویسندگی و کارگردانی می‌شود که البته خودش نقش اول این فیلم نیز است. گایا وایز (Gaia Wise) دختر تامسون و بازیگر آثاری مثل A Walk in the Woods و Last Chance Harvey نیز به جمع بازیگران پیوسته است.

The Lost Girls داستان چهار خانم را دنبال می‌کند که پس از داستان‌های «پیتر پن» در نورلند (Neverland) قرار دارند. این فیلم خواهد گفت که چگونه وندی (با بازی د پاولیس) پس از سفرهای خارق‌العاده‌ی خود با پن، با بازنشستگی کنار می‌آید.

وندی همانند مادر بزرگ خود براستین و مادرش جین، باید از قول‌های پیتر و رازهایی که می‌خواهد حفظشان کند، فراری یابد. همانند دختر خودش بری که وارد مدار پیتر شد، وندی هم باید برای حفظ ارتباطش با دخترش و همچنین میراثش بجنگد.

این فیلم اقتباسی، توسط کریس کارلینگ (Chris Curling) تهیه کننده‌ی The Last Station و متا والتنتیک (Meta Valentic) تهیه کننده‌ی Ladrón Que Roba a Ladrón به همراه Myriad Pictures و Ingenious Media تهیه خواهد شد. شایان ذکر است Myriad پخش بین‌المللی فیلم را نیز بر عهده دارد.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.