تریلر جهانی Last Christmas منتشر شد

13 September 2019 - 21:00

یونیورسال پیکچرز تریلر جهانی کمدی رومانتیک جدیدش، Last Christmas، را منتشر کرده که امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، بازیگر نامزده سه دوره جایزه امی، را در اختیار دارد که آهنگ کلاسیک جورج مایکل را می‌خواند. شما خوانندگان عزیز سینما فارس می‌توانید این تریلر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

فیلم Last Christmas بازیگرانی همچون هنری گلدینگ (Henry Golding)، اما تامپسون (Emma Thompson) و میشل یو (Michelle Yeoh) را در اختیار دارد و فیلم‌نامه به قلم تامپسون و نمایش‌نامه بریونی کیمینگز (Bryony Kimmings) است که از آهنگ جورج مایکل الهام گرفته است. تامپسون این فیلم را به همراه دیوید لیوینگستون (David Livingstone) می‌سازد.

کیت اطراف لندن زندگی می‌کند و تصمیماتی می‌گیرد که زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهند و پیامد آن کارش در مغازه کریسمس را تحت الشعاع قرار می‌دهد. تام وقتی پا به زندگی او می‌گذارد، بسیار خوب است و موانع کیت را می‌بیند. با تغییر لندن به بهترین زمان خود، نباید رابطه‌شان پیش برود. اما گاهی باید اجازه دهید برف ببارد و به صدای قلبتان گوش دهید و ایمان داشته باشید.

این فیلم آهنگ جورج مایکل را نشان می‌دهد که شامل کلاسیک تلخ و شیرینی به همین نام است. این فیلم آهنگ منتشر نشده‌ای از این خواننده را دارد.

هشت نوامبر (۱۷ آبان) برای اکران Last Christmas در نظر گرفته شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.