پیش‌درآمد جدیدی از سریال GOT ساخته می‌شود

13 September 2019 - 21:30

دومین پیش‌درآمد از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در دست ساخت شبکه HBO است. طبق گفته منابع خبری، این شبکه کابلی قصد سفارش پایلوتی دارد که ۳۰۰ سال قبل از وقایع مربوط به سریال اصلی و شروع و پایان خانواده تارگارین است. رایان کاندال (Ryan Condal) و جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) فیلم‌نامه این درام را قلم می‌زنند که براساس کتاب Fire & Blood است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

شبکه HBO هنوز در اینباره حرفی نزده است. پیش‌درآمد تارگارین یکی از پیش‌درآمدهایی است که قبلا حرفش زده شده بود و از سال ۲۰۱۷ در دست ساخت است. این بخش جدیدی از دنیایی است که توسط برایان کاگمن (Bryan Cogman) در بازی تاج و تخت ساخته شد.

کاگمن اوایل امسال تایید کرد که پیش‌درآمدی که می‌ساخته، متوقف شده است.

شبکه HBO ابتدا اعلام کرد چهار پیش‌درآمد از سریال در دست ساخت است و سپس بی‌ سر و صدا پنجمی را به این‌ها اضافه کرد. از این میان، سه تا فعال هستند و کیسی بلویز (Casey Bloys) مدیر HBO قبلا به هالیوود ریپورتر ‌گفته بود که هیچ دنباله‌ای از سریال ساخته نخواهد شد. دیوید بنیوف (David Benioff) و دن وایس (Dan Weiss) تهیه‌کنندگان بازی تاج و تخت هستند که نقشی در هیچ یک از پیش‌درآمدها ندارند.

از سه فیلم‌نامه موجود، یکی از آن‌ها پایلوت است. آن درام با بازی نائومی واتس (Naomi Watts) نوشته جین گولدمن (Jane Goldman) و مارتین است و هزاران سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت و پایان عصر قهرمانان، دوره‌ای که تاریخ وستروس توسط شخصیت‌های افسانه‌ای مانند برن و لن- نیاکان خانواده‌های استارک و لنستر- رقم خورده، را نشان می‌دهد. اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست جز اینکه:

تنها یک چیز مطمئن وجود دارد: از رازهای ترسناک تاریخ وستروس تا حقیقت وایت واکرها، رازهای شرق تا استارک‌های افسانه، این داستانی نیست که ما فکر می‌کنیم می‌دانیم.

این پایلوت با بازی واتس، امسال تابستان به تولیدش پایان داده است.

پروژه خانواده تارگارین، براساس Fire & Blood است که نوامبر گذشته منتشر شد و مکمل مجموعه Song of Fire and Ice است. آن با خالق تخت آهنی، Aegon the Conqueror، شروع می‌شود و نسل‌هایی از خانواده‌ دنریس تارگارین، ویسریس تارگارین و جان اسنو را نشان می‌دهد.

سریال بازی تاج و تخت، مهم‌ترین فرنچایز شبکه HBO است که ۳۲ نامزدی جایزه امی را بدست آورد و پر مخاطب‌ترین سریال HBO شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.