پیوستن مدس میکلسن به پروژه بعدی الکساندر پین محصول نتفلیکس

14 September 2019 - 09:00

در حالی که توجه همگان به کمدی هجوآمیز The Menu «منو» است، نویسنده و کارگردان الکساندر پین (Alexander Payne) پروژه جدیدی در دست ساخت دارد که نه تنها توسط نتفلیکس خریداری شده بلکه مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) بازیگر سریال محبوب Hannibal «هانیبال» نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم به نویسندگی ارلند لو (Erlend Loe) و به کارگردانی مغز متفکر فیلم‌های Election «انتخابات» و Sideways «راه‌های فرعی»، یک داستان پدر و دختری است که در آن یک خبرنگار دانمارکی حین کار روی یک داستان برای روزنامه، همراه دخترش سفری جاده‌ای در آمریکا را آغاز می‌کند.

اگرچه این فیلم بدون نام پس از پروژه قبلی پین یعنی The Menu معرفی شده، اما دیگر پروژه او با بازی اما استون (Emma Stone) و رالف فاینز (Ralph Fiennes) هنوز توسط استودیویی خریداری نشده است.

پین طی ۲۰ سال گذشته در سینما مورد تحسین منتقدان زیادی قرار گرفته است، که اولین آن‌ها برای کمدی Citizen Ruth «شهروند روث» محصول ۱۹۹۶ و سپس کمدی تاریک Election محصول ۱۹۹۹ بود که به خاطر آن نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. او سپس نویسندگی و کارگردانی فیلم نامزد گلدن گلوب About Schmidt «درباره اشمیت»، فیلم‌های برنده اسکار Sideways و The Descendants «فرزندان» و فیلم نامزد اسکار Nebraska «نبراسکا» را برعهده داشت.

نتفلیکس امیدوار است فیلم جدید پین را سال آینده در فصل جوایز اکران کند. فیلمبرداری فیلم ماه آینده در سوئد، دانمارک و آمریکا آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.