تریلر تازه‌ای از سریال نگهبانان منتشر شد: معرفی فرقه‌ی رورشاک

14 September 2019 - 14:42

در تریلر جدید سریال Watchmen ساخته‌ی دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) و شبکه‌ی HBO، بر روی برنامه‌های فرقه‌ی رورشاک تمرکز شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این سریال که بر اساس رمان تحسین شده‌ی الن مور (Alan Moore) است، لیندلوف داستان تازه‌ای را در دنیای نگهبانان تعریف خواهد کرد. پیش از این طرفداران، داستان اصلی مجموعه را در اقتباس سینمایی زک اسنایدر (Zack Snyder) در سال ۲۰۰۹ مشاهده کرده بودند.

لیندلوف و HBO برای تایید ارتباط نزدیک سریال با اقتباس سینمایی دودل بودند؛ HBO اخیراً به طور تصادفی تایید کرد که ازیمندیاس بخشی از داستان است. برخی دیگر از عناصر آشنای جهانی که در رمان اصلی به وجود آمدند نیز در سریال وجود خواهند داشت اما تمرکز این سریال بر روی کارآگاه شهر تولسا، آنجلا آبار با بازی رجاینا کینگ (Regina King) خواهد بود. او برای قانون کار می‌کند ولی در صورت لزوم، امور را به دست می‌گیرد و به عنوان یک پارتیزان نیز فعالیت می‌کند. این شکل از فعالیت در تولسا که فرقه‌ای حول رورشاک به وجود آمده، مورد نیاز است. کشمکش برای کنترل وضعیت در آخرین تریلر سریال نیز به چشم می‌خورد.

در این تریلر می‌توان بهتر به سریال نگاه کرد. درطول بیش از دو و نیم دقیقه، تریلر دیدگاه بهتری از داستان و شخصیت‌های آن ارائه می‌دهد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.