همبازی شدن کن واتانابه با انسل الگورت در درام پلیسی Tokyo Vice

14 September 2019 - 17:00

کن واتانابه (Ken Watanabe) بازیگر فیلم Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» در سریال درام پلیسی Tokyo Vice محصول سرویس استریم HBO Max همبازی انسل الگورت (Ansel Elgort) شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جی تی راجر (J.T. Roger) برنده جایزه تونی نویسندگی این سریال براساس کتاب خاطرات جیک ادلستاین (Jake Adelstein) را برعهده دارد. الگورت علاوه بر بازی در این سریال، تهیه‌کنندگی اجرایی آن را همراه با جان لشر (John Lesher)، امیلی گرسون سینز (Emily Gerson Saines) و دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) برعهده دارد.

الگورت نقش جیک ادلستاین یک خبرنگار آمریکایی را بازی می‌کند که در اداره پلیس توکیو نفوذ می‌کند تا فساد این سازمان را افشا کند. او روز به روز در دنیای نئونی توکیو غرق می‌شود، جایی که هیچ چیز آن‌طور که به نظر می‌آید نیست.

واتانابه که همچنین برای بازی در فیلم‌های Batman Begins «بتمن آغاز می‌کند» و Inception «تلقین» ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و The Last Samurai «آخرین سامورایی» و Detective Pikachu «کارآگاه پیکاچو» شناخته می‌شود، در این سریال نقش هیروتو کاتاگیری کارآگاه بخش جنایی اداره پلیس توکیو را بازی می‌کند که هوای جیک را دارد و او را حین تحقیق درباره پلیس و سازمان‌های جنایی راهنمایی می‌کند.

این دومین سریال اریجینال این سرویس استریم پس از آنتولوژی Love Life ساخته سم بوید (Sam Boyd) است که پل فیگ (Paul Feig) و جسی هندرسون (Jessie Henderson) تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

الگورت به زودی در فیلم درام The Goldfinch «فنچ طلایی» دیده خواهد شد و در حال بازی در بازسازی West Side Story «داستان وست ساید» ساخته استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است. Tokyo Vice اولین تجربه تلویزیونی الگورت است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.