تدوین فیلم «بی‌صدا حلزون» به پایان رسید

7 September 2019 - 14:00

فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده به آخرین روزهای تدوین رسیده و مراحل دیگر پس از تولید نیز در حال انجام است.

طبق گزارش رسیده، تدوین فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده توسط سپیده عبدالوهاب، آخرین روزهایش را پشت سر می‌گذارد.

صداگذاری این فیلم که به دلیل سوژه و موضوع یکی از سخت‌ترین مراحل پس از تولید فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» محسوب می‌شود، به مدیریت حسین ابوالصدق در حال انجام است و امین انتشاری در اولین تجربه سینمایی خود مدیریت و طراحی جلوه‌های ویژه بصری این فیلم را بر عهده دارد.

آهنگسازی «بی‌صدا حلزون» نیز به عهده رضا شبیری است که فارغ‌التحصیل رشته موسیقی فیلم از آمریکاست و این فیلم اولین تجربه او در سینمای ایران به حساب می‌آید.

تصحیح رنگ این فیلم به زودی توسط حمیدرضا فتوره‌چیان آغاز خواهد شد.

بهرنگ دزفولی‌زاده کارگردان «بی‌صدا حلزون» پیش از این بیش از ۸۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را عکاسی کرده و سازنده ۹ فیلم کوتاه مستند و داستانی است که این آثار در اکثر جشنواره‌های خارجی و داخلی حضور داشته و موفق به دریافت جایزه شده است. فیلم کوتاه «استون» ساخته دزفولی‌زاده بهار امسال در قالب مجموعه «فیلم‌های کوتاه روز» در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شده است.

هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی و محسن کیایی با حضور علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، الهه حسینی و بیژن بافکار بازیگران «بی‌صدا حلزون» هستند.

«بی صدا حلزون» داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده: محمد رهگذر، کارگردان: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان‌پناه، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: شیدا باسمه‌چی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، صدابرداران: حمید محمودی و سهیل متولی، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مربیان زبان اشاره: امیر تهرانی و حوریه مقدسی، عکاس: مریم مَجد، تصویربردار پشت صحنه: نفیسه مدرس، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: نادر محمدی، مجری طرح: مهدی نریمانی، سرمایه‌گذار: بیژن بافکار، مشاور سرمایه‌گذار: نیما رضازاده، مشاور علمی پروژه: راضیه علم‌بیگی، مدیرتولید: مجتبی متولی، تهیه‌کننده: مرتضی شایسته، پخش از هدایت فیلم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.