باکس‌آفیس هفتگی: تداوم صدرنشینی It: Chapter Two | پرواز بلند Hustlers

15 September 2019 - 22:28

این هفته ترکیب متفاوتی از فروش فیلم‌های برادران وارنر را شاهد بودیم، از It: Chapter Two گرفته که برای دومین هفته متوالی صدرنشین شد تا فیلم تازه اکران شده The Goldfinch که بدترین افتتاحیه تاریخ با وجود اکران گسترده‌اش را شاهد بود. در مقابل فیلم Hustlers محصول STXfilms اکران گسترده‌ این استودیو بعد از ۵ سال و بزرگترین فیلم لایو اکشن جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) را داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید‌.

سری دوم فیلم ترسناک It با ۴۰٫۷ میلیون دلار صدرنشین دومین هفته متوالی شد در حالیکه در مقایسه با هفته اول با افت ۵۵ درصدی مواجه گردید و به مجموع فروش ۱۵۳ میلیون دلار بعد از ۱۰ روز دست یافت. علاوه بر این، این دنباله ۴۷ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشت و فروش جهانی‌اش به ۳۲۳.۳ میلیون دلار رسیده است. این فیلم ۴.۷ میلیون دلار در فرانسه فروخته و فروش فیلم در انگلیس به ۱۶.۵ میلیون دلار رسیده است. ژاپن هنوز اکران فیلم را نداشته و اول نوامبر آن را روی پرده می‌برد.

هر دو فیلم It باهم ۱٫۰۲ میلیارد دلار فروش جهانی داشته‌اند.

رده دوم جدول متعلق به Hustlers محصول STXfilms با ۳۳٫۲ میلیون دلار است. افتتاحیه این فیلم بزرگترین افتتاحیه تاریخ STX را داشته و بیشتر از افتتاحیه Bad Moms در سال ۲۰۱۶ با ۲۳.۸ میلیون دلار است.

این افتتاحیه بزرگی برای جنیفز لوپز نیز است. آخرین فیلم او با اقتتاحیه بزرگ، فیلم Monster-in-Law در سال ۲۰۰۵ است. افتتاحیه فیلم‌های Girls Trip و Bad Moms بسیار پر فروش بوده که در نهایت با فروش خالص ۱۱۵ میلیون و ۱۱۳ میلیون دلار به کار خود پایان دادند.

فیلم Hustlers قبل از اکران اصلی در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد و رضایت ۸۸ درصدی منتقدین در راتن تومیتوز را به دست آورد. مخاطبین این فیلم ۶۷ درصد زن بودند در حالیکه ۶۹ درصد مخاطبین ۲۵ سال و بالاتر داشتند. مخاطبین فیلم آمریکایی آفریقایی، آسیایی و اسپانیایی و قفقازی بودند. این فیلم روز افتتاحیه امتیاز -B سینمااسکور را گرفت.

فیلم Hustlers در ۱۵ بازار بین‌المللی ۴.۴۶ میلیون دلار فروخت. این فیلم در انگلیس، اکران شده جایی که ۱.۷ میلیون دلار فروخته و در روسیه ۱.۲ میلیون دلار فروش داشته است.

فیلم Angel Has Fallen محصول لاینزگیت این هفته ۴.۴ میلیون دلار فروش داشته و با افت ۲۶.۵ درصد مواجه شده، درحالیکه مجموع فروش داخلی‌اش به ۶۰ میلیون دلار رسیده است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران گسترده سه فیلم جدید از جمله Ad Astra محصول فاکس در ۳۴۰۰ سینما، Rambo: Last Blood در ۳۳۰۰ سینما و Downtown Abbey در ۳۰۵۰ سینما خواهیم بود. فیلم Downtown Abbey این هفته اکران بین‌المللی شد و توانست ۱۱.۷ میلیون دلار در ۱۷ سینما بفروشد و فروش اولش متعلق به بریتانیا با ۶.۳ میلیون دلار است.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل‌ فروش این هفته را در قسمت زیر مشاهده کنید:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.