کارگردان Jurassic World 2 می‌گوید که فیلم دوم تاریک‌تر خواهد بود

18 October 2016 - 17:14

در پایان اولین فیلم بازسازی شده پارک ژوراسیک با نام Jurassic World که سال گذشته در سینماها عرضه گشت و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شد دیدیم که این دنیا باری دیگر به حیات برمی‌گردد و قرار است فیلم‌های زیادی در ادامه آن و بر اساس آن ساخته شوند. فیلم اول به کارگردانی کالین ترورو در حد خودش موفق ظاهر شد (بخصوص در گیشه‌ها) اما سوال اینجاست که آیا فیلم دوم می‌تواند موفق‌تر از اولی ظاهر شود؟ اگر به گذشته برگردیم و دنباله‌های Jurassic Park اصلی را در نظر بگیریم می‌بینیم که کارگردانان آن‌ها آن‌طوری که باید در نوآوری برای خلق چیزی هیجان‌انگیز و باارزش از نظر سینمایی موفق نبوده‌اند اما کارگردان جدید به ما اطمینان می‌دهد که Jurassic World 2 خیلی بهتر می‌تواند جادوی فیلم‌ اول را تکرار کند و موفق‌تر از اثر ۲۰۱۵ ظاهر شود.

عموم مردم دیگر می‌دانند که Jurassic World قرار است به صورت یک سه‌گانه در‌ آید اما بیشترین انتظاری که برای فیلم می‌کشند در این سوال که دو فیلم بعدی به چه چیزهایی خواهند پرداخت خلاصه می‌شود. کالین ترورو در فیلم دوم به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد و تمرکزش را برروی فیلم سوم سه‌گانه سوم استاروارز یا قسمت نهم (Episode IX) گذاشته است. کارگردان فیلم جدید جی.ای. بایونا است که او را برای فیلم A Monster Calls می‌شناسیم.

در مصاحبه جدیدی که با او انجام شد، بایونا اعلام کرد که فیلم دوم بسیار تاریک‌تر از فیلم اول خواهد بود و دقیقاً همان مسیری را پیش خواهد گرفت که فیلم‌های دوم استاروارز (Empire Strikes Back) و استارترک (Wrath of Khan) پیش گرفتند. او گفت:

از فیلم قبلی تاریک‌تر و ترسناک‌تر خواهد بود. مسلماً وقتی بازیگر نقش اصلی‌تان کریس پرت است فیلم خنده‌دار و کمدی هم خواهد بود. اما [فیلم دوم] تاریک‌تر خواهد شد. این دومین قدم در یک سه‌گانه است که معمولا چنین چیزی را در فیلم‌هایی چون Empire Strikes Back و Wrath of Khan می‌بینیم. فیلم داستان را به جایی می‌برد که تاکنون به سراغ آن نرفته‌ایم و برای من غافلگیرکننده بود. ما این فرنچایز را یک قدم جلوتر می‌بریم. اتفاقاتی می‌افتد که مردم انتظار آن را نخواهند داشت و از آن غافلگیر خواهند شد.

چندی قبل کارگردان فیلم اول گفت که در دنباله به مسئله زیر پا گذاشتن حقوق حیوانات و همین‌طور آزار به حیوانات خواهند پرداخت. مسلماً فیلم‌های Empire Strikes Back و Wrath of Khan از اولین فیلم فرنچایز خود تاریک‌تر بودند و به موضوعات متفاوتی پرداختند و برروی قسمت‌هایی تمرکز کردند که قوت مجموعه را به بهترین شکل به نمایش گذاشت. آیا Jurassic World 2 هم همین‌طور عمل خواهد کرد؟ در ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ متوجه خواهیم شد!

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.