پایان فیلم‌برداری بازسازی The Invisible Man از استودیو Blumhouse

18 September 2019 - 16:00

لی ونل (Leigh Whannell) کارگردان اهل استرالیا، اخیرا در صفحه‌ی توییترش اعلام کرد که تولید فیلم بعدی استودیو Blumhouse که بازسازی از فیلم Invisible Man است، به پایان رسید. الیزابت ماس (Elisabeth Moss) بازیگر سریال The Handmaid’s Tale و برنده‌ی دو بار جایزه‌ی امی و گلدن گلوب، به همراه الیور جکسون کوهن (Oliver Jackson-Cohen) بازیگر سریال The Haunting of Hill House به فیلم پیوسته‌اند. این فیلم در تاریخ ۲۸ فوریه‌ی سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

فیلم The Invisible Man روی سسیلیا کاس (Cecilia Kass) که الیزابت ماس نقش او را بازی می‌کند، تمرکز دارد. زنی که در یک رابطه‌ی خشن و بسیار سخت با یک دانشمند پولدار به دام افتاده است. او با کمک خواهرش که هریت دایر (Harriet Dyer) نقشش را بازی می‌کند و دختر نوجوانش که استورم رید (Storm Reid) به ایفای نقشش می‌پردازد، به همراه دوست دوران بچگی‌اش فرار می‌کند و در تاریکی پنهان می‌شود. نامزد سسیلیا که آلیور جکسون نقشش را بازی می‌کند خودکشی کرده و ثروت زیادی را برای او بجا می‌گذارد. سسیلیا به این موضوع شک دارد و احساس می‌کند دارد فریب می‌خورد. وقتی مجموعا همه چیز، عجیب و غریب و مرگ آور می‌شود، زندگی کسانی که سسیلیا آن هارا دوست دارد تهدید می‌شود. مغز سسیلیا به کار می‌افتد و به شدت سعی می‌کند تا ثابت کند کسی اذیتش می‌کند که دیگران نمی‌توانند او را ببینند.

جیسون بلوم (Jason Blum) استاد معاصر در ژانر ترسناک، فیلم ت The Invisible Man را برای Blumhouse Productions تولید می‌کند. این فیلم توسط لی ونل نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی می‌شود.

تولید کننده دیگر فیلم توسط کایلی فرسن (Kylie Fresne) از Goalpost Pictures است. تهیه‌کنندگان اجرایی شامل لی ونل، چارلز لیتون (Charles Layton)، رزماری بلایت (Rosemary Blight)، بن گرنت (Ben Grant)، کوپر ساموئلسون (Couper Samuelson) و ژانت ولترنو (Jeanette Volturno) است. ناگفته نماند که Goalpost Pictures و Blumhouse Productions با Universal Pictures برای تولید همکاری دارند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.