همبازی شدن الکساندر لودویگ با استفن آمل در سریال ورزشی Heels

18 September 2019 - 15:00

الکساندر لودویگ (Alexander Ludwig) بازیگر سریال Vikings «وایکینگ‌ها» برای بازی در نقش اصلی سریال درام ورزشی Heels انتخاب شد. او در این سریال محصول استارز همبازی استفن آمل (Stephen Amell) بازیگر سریال Arrow «ارو» خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

لودویگ قرار است در این سریال نقش قهرمان محبوب ایس اسپید را بازی کند. در توصیف شخصیت او آمده است:

اوضاع در دنیای واقعی سخت‌تر است، جایی که او باید حین اینکه الگوی مردم شهرش است با شیاطین درون خودش کنار بیاید. او مغرور و خودمخرب است، اما آن‌قدر جذاب و خوش قیافه است که نمی‌توان او را فراموش کرد. اگر او بتواند به خودش سروسامان دهد، وارد مسابقات قهرمانی می‌شود.

لودویگ به زودی در فیلم اکشن Midway ساخته رولند امریش (Roland Emmerich) و کمدی Bad Boys for Life «پسران بد برای همیشه» دیده خواهد شد.

Heels سریالی هشت اپیزوده است و داستان مردان و زنانی را روایت می‌کند که رویاهای خود را در دنیای کشتی‌گیری شهر کوچکشان دنبال می‌کنند. این سریال داستان دو برادر با  بازی آمل و لودویگ را روایت می‌کند که بر سر میراث پدرشان با هم می‌جنگند.

آمل نقش جک اسپید صاحب سازمان کشتی‌گیری را بازی می‌کند که حین رسیدگی به خانواده خودش، قصد دارد به آرزوی طولانی مدتش دست پیدا کند. او ذهن یک هنرمند و بدن یک جنگجو را دارد.

مایکل والدرون (Michael Waldron) نویسندگی Heels را برعهده دارد و مایک اومالی (Mike O’Malley) شورانر سریال است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.