دنباله‌ی Hogan’s Heroes با همکاری خالق اصلی آن در دست ساخت است!

18 September 2019 - 16:30

به گزارش ددلاین، دنباله‌ی Hogan’s Heroes «قهرمان‌های هوگان» با تهیه کنندگی خالق اصلی این سریال، آلبرت اس رودی (Albert S. Ruddy) به همراه Village Roadshow Entertainment Group و Rough Pictures در حال پبشرفت است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

نسخه‌ی بعدی یک مجموعه‌ی کمدی اکشن خواهد بود که در زمان حال و با تمرکز بر فرزندان قهرمانان اصلی روایت می‌شود و گروهی را برای دست یافتن به گنج پنهان گردهم می‌آورد. دنی مک براید (Danny McBride)، دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) و جودی هیل (Jody Hill) تهیه کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

سریال اصلی Hogan’s Heroes بین سالهای ۱۹۶۵ تا ۱۹۷۱ از شبکه‌ی CBS پخش شد که رودی و سپس برنارد فین (Bernard Fein) خالقان آن بودند. این سریال بر روی گروهی از نیروهای متفقین تمرکز داشت که در یک اردوگاه آلمانی به سرپرستی سرهنگ رابرت هوگان (Robert Hogan) زندانی بودند و مخفیانه از این اردوگاه برای متفقین جاسوسی می‌کردند. در این سریال باب کرین (Bob Crane) در نقش هوگان بازی کرد و در کنار او ورنر کلمپرر (Werner Klemperer) در نقش سرهنگ ویلم کلینک (Colonel Wilhelm Klink)، ریچارد داسون (Richard Dawson) در نقش سرجوخه پیتر نوکرک (Peter Newkirk) و جان بنر (John Banner) در نقش گروهبان هانس شالتز (Hans Schultz) ایفای نقش کردند.

رودی افتخارات دیگری از جمله تهیه کنندگی Godfather «پدرخوانده» و Million Dollar Baby را نیز در کارنامه دارد که هر دو فیلم برنده‌ی اسکار بهترین فیلم شدند.
منبع: کامینگ سون
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.