فیلم Bad Education به HBO رسید

18 September 2019 - 17:00

جشنواره جهانی فیلم تورنتو روز یکشنبه به پایان رسید اما بزرگترین فروش فیلم در این جشنواره صورت گرفت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه HBO حق جهانی کمدی Bad Education را بدست آورد، فیلمی که هیو جکمن (Hugh Jackman) ستاره آن است و نقش شخصیت واقعی به نام فرانک تاسون را بازی می‌کند که مسئول مدرسه راسلین بود که در پرونده کلاهبرداری حماسی متهم شد. آلیسون جانی (Allison Janney) و ری رومانو (Ray Romano) دیگر ستارگان این فیلم هستند.

کوری فینلی (Cory Finley) این فیلم را کارگردانی کرده که براساس شایعه‌ای است که در سال ۲۰۰۰ بر سر زبان‌ها افتاد. مایک ماکووسکی (Mike Makowsky) فیلم‌نامه کار را نوشته است.

کمدی Bad Education هشتم سپتامبر در سینمای Princess of Wales در تورنتو اکران شد و با قرارداد ۲۰ میلیون دلاری در اختیار شبکه HBO قرار گرفت.

شبکه HBO این فیلم را در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد کرد تا برای امی سال آینده آماده شود. این قرارداد یادآور در اختیار گرفتن حقوق جهانی The Tale است، گرچه آن فیلم با قرارداد ۷ میلیون دلار به لورا درن داده شد.

این فیلم تریلر تحقیقاتی با زمینه‌های کمیک دیده شد.

فرد برگر (Fred Berger) این فیلم را در کنار ادی ویسمن (Eddie Vaisman)، جولیا لبدوف (Julia Lebedev)، برایان کاوانا (Brian Kavanugh-Jones). لونید لبدوف (Leonid Lebedev) و کارولاین جکزو (Caroline Jaczko) تهیه‌کننده اجرایی فیلم است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.