کایلو رن در آن صحنه حساس The Force Awakens چه تفکری داشت؟ کارگردان پاسخ می‌دهد

18 October 2016 - 17:51

بااینکه فیلم Star Wars: The Force Awakens «استاروارز: نیرو برمی‌خیزد» تقریباً یک سال پیش به سینماها آمد و موفقیت فوق‌العاده‌ای داشت و مجموعه استاروارز را به حیات برگرداند، شرکت دیزنی می‌خواهد تاجایی که ممکن است از این فیلم سود ببرد. شاید بتوان گفت که سودهای این فیلم به راحتی خرید چند میلیارد دلاری برند استاروارز توسط دیزنی از جرج لوکاس، خالق این مجموعه را به راحتی جبران کرد. این شرکت نسخه بلوری و شبکه خانگی فیلم را در آوریل منتشر کرد و نسخه کلکسیونر و سه‌بعدی آن‌ هم ماه آینده در ایالات متحده و کانادا منتشر می‌شود. این نسخه کلکسیونر شامل چندین محتوای جدید است که یکی از آن‌ها صحبت کارگردان این فیلم جی.جی. آبرامز است که در آن اعلام کرد کایلو رن در ابتدا قصد نداشت در آن صحنه حساس چنین کاری انجام دهد.

اگر تاکنون فیلم Star Wars: The Force Awakens را ندیده‌اید از خواندن ادامه این خبر اجتناب ورزید که داستان فیلم و سرنوشت شخصیت‌های کلیدی را لو خواهد داد!

در سکانس‌های پایانی فیلم نیرو برمی‌خیزد، کایلو رن که در واقع نابش بن سولو (فرزند هان سولو) است پدرش را به صورت غیرمنتظره کشت و به اعماق تاریک پایگاه فرقه اول فرستاد! این اتفاق و کشتن شخصیت هان سولو و حذفش از داستان چیزی بود که آبرامز و خود بازیگر این شخصیت یعنی هریسون فورد از ابتدا می‌خواستند انجام دهند؛ در واقع هریسون فورد از همان سه‌گانه اول همیشه به جرج لوکاس و دیگر عوامل فیلم اصرار می‌کرد که شخصیت او را بکشند و از این مجموعه حذف کنند چرا که فکر می‌کرد پایانی دراماتیک و خوب برای این شخصیت افسانه‌ای خواهد بود. این اتفاق در نهایت در فیلم هفتم افتاد و با وداعی تلخ با این قهرمان دنیای استاروارز روبه‌رو شدیم.

آبرامز در این محتوای بسته کلکسیونر می‌گوید که کایلو رن در آن لحظه وسوسه شد که با پدرش به خانه بازگردد اما در نهایت و در یک لحظه به این نتیجه رسید که دیگر بازگشتی برای او از مسیری که انتخاب کرده است نیست و باید با آن کنار بیاید:

مردم از من پرسیده‌اند که آیا کایلو رن از همان ابتدا داشت با او بازی می‌کرد و او را فریب داد و آیا می‌خواست از همان ابتدا پدرش را بکشد (؟) و حقیقت این است که فکر می‌کنم کایلو رن در آن صحنه تقریباً پذیرفت که با پدرش به خانه بازگردد. همان‌طور که هان گفت اسنوک فقط از او برای رسیدن به اهداف خودش استفاده می‌کند و بن هم این را در وجود خود می‌داند. اما در نهایت نمی‌تواند این را قبول کند. او دیگر خیلی این مسیر را طی کرده است [و راه بازگشتی ندارد.]

جی.جی. آبرامز در ادامه گفت که از فرزند لاورنس کسدان (نویسنده The Force Awakens و Empire Strikes Back)، جان، برای ساخت این صحنه کمک گرفته است تا احساسات آن خام و با شک و تردید تلفیق شوند. این کارگردان در پایان ویدیو به ما یادآور می‌شود که هروقت دو شخصیت دنیای استاروارز برروی پلی باریک و بدون نرده محافظ که بیش از چند هزار متر با زمین فاصله دارد قرار گرفته‌اند باید مطمئن باشید که پایان خوبی در انتظارتان نخواهد بود! البته به عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم آبرامز اگر بخواهد شخصیتی را بکشد آسمان هم به زمین بیاید نمی‌تواند جلویش را بگیرد چه برسد به نرده‌های محافظ!

کایلو رن به عنوان یکی از شخصیت‌های منفی اصلی فیلم هشتم (Episode VIII) حضور پیدا خواهد کرد. برای مطالعه پرونده: هرآنچه از Rogue One و فیلم‌های آینده دنیای استاروارز می‌دانیم با ما همراه باشید.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.