پوسترهای جدید فیلم Gemini Man منتشر شدند

18 September 2019 - 22:00

پارامونت پیکچرز دو پوستر جدید از فیلم Gemini Man ساخته انگ لی (Ang Lee) منتشر کرده که ویل اسمیت (Will Smith) را در نقش دوگانه‌اش، هنری و جونیور، نشان می‌دهند. این فیلم اکشن علمی‌تخیلی ۱۱ اکتبر راهی سینماها می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Gemini Man داستان آدمکش پیری به نام هنری بروگان است که سعی دارد بازنشسته شود. در این فیلم، او ناگهان مورد هدف و تعقیبِ جوان مرموزی می‌گیرد که گویا می‌تواند کوچکترین حرکت او را پیش‌بینی کند. Gemini Man را جری براکیمر (Jerry Bruckheimer) و دیوید الیسون (David Ellison) به همراه اسمیت، جیمز لاسیتر (James Lassiter)، دانا گولدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرانگر (Don Granger) است.

این فیلم بازیگران دیگری همچون کلایو اوون (Clive Owen) در نقش تبهکار اصلی یا رئیس برنامه شبیه‌سازی؛ مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) در نقش مامور آژانسی که اسمیت در آن کار می‌کرد و بندیکت وانگ (Benedict Wong) را در اختیار دارد.

حق پخش فیلم را اسکای‌دنس بدست آورده و جری براکیمر آن را به همراه دان مورفی (Don Murphy) می‌سازد.

فیلم Gemini Man سال ۱۹۹۷ توسط دارن لمکی (Darren Lemki) در دیزنی ساخته شد اما فیلم نتوانست یک بازیگر را برای هر دو نقش بکار گیرد. نسخه‌های زیادی از فیلم‌نامه برایان هلگلند (Brian Helgeland) و اندرو نیکول (Andrew Niccol) ساخته شد و آخرین فیلم را تونی اسکات (Tony Scott) کارگردانی‌اش کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.