اولین تریلر از آب‌های سیاه با بازی مارک رافلو منتشر شد

19 September 2019 - 11:12

Focus Features و Participant اولین تریلر از فیلم Dark Waters را منتشر کردند. این عنوان سومین اثر استودیو برای فصل پاییز پس از Downton Abbey و Harriet است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

تاد هینز (Todd Haynes) با الهام از داستانی واقعی این فیلم با بازی مارک رافلو (Mark Ruffalo) و ان هت‌اِوِی (Anne Hathaway) را کارگردانی کرده است. این فیلم به صورت محدود در ۲۲ نوامبر (۱ آذر)، یک هفته پیش از اکران گسترده‌اش به نمایش در خواهد آمد.

رافلو وکیلی سرسخت را به تصویر می‌کشد؛ او رازی تاریک را کشف می‌کند که به تعداد درحال رشدی مرگ غیرقابل توضیح مرتبط می‌شود، یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا در این مرگ‌ها دست دارد. در طول کار، همه‌چیز از جمله آینده‌اش، خانواده‌اش (هت‌اوی نقش همسر او را ایفا می‌کند) و زندگی‌اش را به خطر می‌اندازد تا حقیقت را افشا کند.

این فیلم برگرفته از داستان واقعی راب بیلت (Rob Bilott) است که در اواخر دهه ۹۰ میلادی با غول شیمیایی، DuPont و دورریز غیرقانونی و سمی آن با نام C8 (ماده‌ای مرتبطت با ساخت تفلون) در ویرجینیای غربی مبارزه کرد. این ماده در آب آشامیدنی یافت شده بود که ۷۰۰۰۰ تن از ساکنان محلی را تحت تاثیر قرار می‌داد.

رافلو در نقش بیلت در این تریلر درباره‌ی DuPont می‌گوید:

آن‌ها کلی پول دارند، کلی قدرت آتش که از آن استفاده خواهند کرد. می‌دانم چون یکی از آن‌ها بودم.

فیلمنامه‌ی این فیلم به قلم متیو کارناهان (Matthew Carnahan) و ماریو کوریا (Mario Correa) است. تیم رابینز (Tim Robbins)، بیل کمپ (Bill Camp)، ویکتور گاربر (Victor Garber)، میر وینینگهم (Mare Winningham)، ویلیام جکسون هارپر (William Jackson Harper) و بیل پولمن (Bill Pullman) دیگر بازیگرانی هستند که در این اثر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

پاملا کفلر (Pamela Koffler)، کریستین واچون (Christine Vachon) و رافلو تهیه کنندگان این فیلم هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.