همبازی شدن جیمی بل با مایکل بی جردن در فیلم اکشن Without Remorse

19 September 2019 - 16:00

جیمی بل (Jamie Bell) بازیگر برنده جایزه بفتا در حال مذاکرات نهایی برای پیوستن به مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) در فیلم Without Remorse «بدون پشیمانی» است. این فیلم اکشن براساس رمانی به همین نام نوشته تام کلنسی (Tom Clancy) ساخته خواهد شد. این دومین همکاری بل و جردن است که قبلا در فیلم ناموفق Fantastic Four با یکدیگر همبازی بودند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

بل در این فیلم نقش رابرت ریتر، معاون عملیاتی سی‌آی‌ای را بازی خواهد کرد. او شخصیتی مهم در دنیای کلنسی بوده و در چندین رمان او حضور داشته است. جردن نقش قهرمان داستان یعنی جان کلارک را بازی خواهد کرد که شخصیتی تقریبا ثابت در رمان‌های کلنسی است. کلارک عضو سابق نیروی دریایی بوده که حالا به استخدام سی‌آی‌ای درآمده است. او ابتدا شخصیتی مکمل بود که در ماموریت‌ها به جک رایان کمک می‌کرد، اما در رمان Without Remorse داستان و سرگذشت او بیان شد.

استفانو سولیما (Stefano Sollima) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از تیلور شریدان (Taylor Sheridan) برعهده دارد. جردن، آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman)، جاش اپلباوم (Josh Appelbaum) و آندره نمک (Andre Nemec) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. پارامونت علاوه بر این فیلم، قصد ساخت دنباله آن به نام Rainbox Six «رینبو سیکس» را دارد که جردن در آن هم بازی خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.