بازیگران اصلی ریبوت The Craft اعلام شدند

20 September 2019 - 13:00

بازسازی The Craft بازیگران اصلی خود را پیدا کرده است. قرار است گیدون آدلون (Gideon Adlon)، لاوی سایمون (Lovie Simone) و زویی لونا (Zoey Luna) در فیلم بلوم‌هاوس و کلمبیا پیکچرز در کنار کیلی اسپانی (Cailee Spaeny) که قبلا خبر حضورش در فیلم اعلام شد، بازی کنند. زو لیستر-جونز (Zoe Lister-Jones) سُکان‌دار این فیلم است که بازسازی از کلاسیک کالت جادو محور و زنانه ۱۹۹۶ است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم اصلی رابین تانی، فروزا بالک، نیو کمپل، کریستین تایلور و ریچل ترو را در اختیار داشته و درباره شاگرد جدید و کاتولیک دبیرستانی است که با سه دختر نوجوان طرد شده دوست می‌شود که جادوگری و طلسم علیه آن‌هایی که اذیت‌شان می‌کنند، را تمرین می‌کنند‌.

جیسون بلوم از کمپانی بلوم‌هاوس این فیلم را به همراه داگلاس ویک (Douglas Wick) می‌سازد. لیستر-جونز فیلم‌نامه کار‌ را نوشته و به همراه اندرو فلمینگ (Andrew Fleming) تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان و یکی از نویسنده‌های کار به همراه لوکاس ویسندنجر (Lucas Wiesendager)، ناتالیا اندرسون (Natalia Anderson)، دنیل بکرمن (Daniel Bekerman) و کوپر ساملسون (Couper Samuelson)، جنت والترنو (Jeanette Volturno) و بی سکویرا (Bea Sequeira) است.

بلوم‌هاوس و کلمبیا سرمایه‌گذاران فیلم هستند. آدلون در حال حاضر در سریال درام نوجوانانه جدید نتفلیکس، The Society، بازی می‌کند که اخیرا برای فصل دوم تمدید شده است. آدلون در فیلم سینمایی The Mustang بازی کرده و قبل از این هم در کمدی Blockers بازی کرده بود.
سایمون یکی از بازیگران سریال درام Greenleaf است و امسال در درام مدرسه شبانه‌روزی Selah & the Spades بازی کرد.

لونا با سریال ۱۵A Quinceanera Story: Zoey شبکه HBO مشهور باشد. او در فیلم کوتاه Boundless به کارگردانی روساریو داسون (Rosario Dawson) بازی کرد و اخیرا در قسمت آخر Pose دیده شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.