استوارت هازلدین فیلم Irena Sendler را می‌سازد

20 September 2019 - 13:30

استوارت هازلدین (Stuart Hazeldine) که سُکان‌دار فیلم موفق The Shack بود، تریلر جنگی Irena Sendler را کارگردانی خواهد کرد که درباره کارگر لهستانی است که تیمی از زنان جوانی را سازماندهی داده که ۲۵۰۰ بچه یهودی را به خارج از Warsaw Ghetto در اعتراض به برنامه انهدام و نابودی نازی‌ها قاچاق می‌کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم را Armory Films تولید می‌کند که اخیرا با فیلم The Peanut Butter Falcon به موفقیت در باکس‌آفیس دست یافت.

فیلم Irena Sendler را آگاتا دامینیک (Agatha Dominik)، برایان پیتمن (Brian Pittman) و ریچل لانگ (Rachel Long) و هازلدین نوشته‌اند. این فیلم را جف موست (Jeff Most)، جف رایس (Jeff Rice)، کریستوفر لمول (Christopher Lemole) و تیم زاجاروس (Tim Zajaros) و اوا پوزینسکا (Ewa Puszczynska) تولید می‌کنند. گارث وایلی (Gareth Wiley) از Phoenix Wiley تهیه‌کننده اجرایی است.

موست و جف رایس حق ساخت فیلم بیوگرافی سندلر را به دست آورده‌اند و می‌توانند به جزئیات منتشر نشده مربوط به زندگی و داستان او قبل از مرگش در سال ۲۰۰۸ دسترسی داشته باشند. Ingenious Media سرمایه‌گذار فیلم‌نامه است.

کریستوفر لمول و تیم زاجاروس به ددلاین گفته‌اند:

چیزی که ایرنا و گروه شجاع زنان همراهش بدست آوردند، شگفت‌انگیز است. خیلی جالب است که تعداد کمی درباره داستان او می‌دانند. بسیار خوشحالیم استوارت را برای کارگردانی این فیلم‌نامه فوق‌العاده در اختیار داریم و داستان این قهرمان را به دنیا می‌گوید.

موست نیز افزود:

من ایرنا را می‌شناختم و مطمئنم اگر امروز زنده هم بود، خوشحال می‌شد داستانش در دستان قدرتمند استوارت هیزلدین است که یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین داستان‌های WW2 را ساخت.

هازلدین کارش را با Exam شروع کرد که نامزد دریافت جایزه بفتا شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.