تاریخ اکران فیلم اکشن Nobody کاری از سازندگان John Wick مشخص شد

20 September 2019 - 16:30

یونیورسال فیلم اکشن مهیج Nobody «هیچکس» با بازی باب اودنکرک (Bob Odenkirk) را در تاریخ ۱۴ اوت ۲۰۲۰ (۲۴ مرداد ۹۹) اکران خواهد کرد. این فیلم در آن تاریخ باید با The One and Only Ivan محصول دیزنی و Escape Room 2 «اتاق فرار ۲» محصول سونی رقابت کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اودنکرک که بازیگر و تهیه‌کننده Nobody است در این فیلم نقش یک پدر حومه شهری نادیده گرفته شده را بازی می‌کند. وقتی دو سارق وارد خانه او می‌شوند، این جرم باعث ایجاد خشمی آتشین در او می‌شود، و او را وارد مسیری می‌کند که رازهای تاریک گذشته‌اش را فاش می‌کند.

اودنکرک در حال بازی در نقش جیمی مک‌گیل در سریال Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» اسپین‌آف Breaking Bad «برکینگ بد» است که برای او چهار نامزدی امی به ارمغان آورده است.

ایلیا نایشولر (Ilya Naishuller) سازنده فیلم اکشن Hardcore Henry «هنری هاردکور» کارگردانی فیلم Nobody را براساس فیلمنامه‌ای از درک کولستاد (Derek Kolstad) نویسنده John Wick «جان ویک» برعهده دارد. اودنکرک، دیوید لیچ (David Leitch) و کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.