ساخت فصل هشتم برای سریال The Walking Dead تایید شد

18 October 2016 - 21:20

اشتیاق به ملاقات آخرالزمانی که زامبی‌ها علت به وجود آمدن آن هستند، در سال‌های اخیر، به لطف موفقیت سریال The Walking Dead افزایش چشم‌گیری داشته‌است. فصل هفتم این سریال در آستانه پخش خود قرار دارد و هدف اولیه آن پاسخ به این سوال خواهد بود که چه کسی قرار است به دست نیگان کشته‌شود؟ سوالی که عدم پاسخ به آن در انتهای فصل ششم، کلیف‌هنگری نفرت انگیز را به وجود آورد. تعدادی از کاراکترها خواهند توانست تا اتمام سریال در بین ما حضور داشته باشند ولی نشانه‌هایی بر این موضوع وجود دارد که در همان هفته اول فصل جدید، چندین کاراکتر با دنیای این سریال خداحافظی خواهند کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

شاید هضم این موضوع برای بازیگرانی که قرار است از سریال جدا شوند بسیار سخت باشد؛ شبکه AMC اخیراً با پخش برنامه‌ای به نام Walking Dead: The Journey So Far نگاهی کلی از ابتدا به داستان این سریال داشت و در همین بین خبر خوبی را برای طرفداران آن منتشر کرد. جای تعجب نیست که The Walking Dead از هم اکنون برای فصل هشتم خود تایید شده‌است.

در آن برنامه و سپس با انتشار یک بیانه‌، شبکه AMC اعلام کرد که سریال The Walking Dead ماجراجویی‌های خود را یک فصل دیگر در آخرالزمان مملو از زامبی‌ها ادامه خواهد داد. با این تمدید، این سریال خواهد توانست در زمان انتشار فصل هشتم خود در پاییز سال آینده، به باشگاه ۱۰۰ قسمتی‌ها ملحق شود. رئیس شبکه AMC چارلی کالیر (Charlie Collier) در رابطه با تمدید فصل هشتم گفت:

همکاری با رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، اسکات ام‌گیمپل (Scott M. Gimple) و یکی از سخت‌ کوش‌ترین عوامل در تلویزیون برای ساخت سریال The Walking Dead بسیار لذت بخش است و خوشحالم که این روند کماکان ادامه خواهد داشت. و از همه مهم‌تر، از طرفدارنی تشکر می‌کنم که با همراهی همیشگی خود با این مجموعه، در ساخت این سریال فوق‌العاده یاری‌مان کردند.

the-walking-dead-season-7-negan

تمدید سریال، موضوعی بود که به لطف محبوبیت آن اتفاق افتادنش حتمی بود و از طرفی نیز نشان دهنده اعتمادی است مسئولان شبکه به موفقیت این سریال دارند. فصل هفتم عمده تمرکز خود را بر روی شخصیت نیگان قرار خواهد داد، چرا که ورود او به سریال باعث خروج یک (یا چند) کاراکتر مهم در سریال خواهد شد. ریک نیز علاوه بر شکست دادن نیگان، باید با پدیده جدیدی به نام شاه ازیکیل رو به رو شود، شخصیتی که ماهیت مثبت یا منفی آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با توجه به محبوبیت سریال، به احتمال بسیار زیاد فصل هشتم نیز فصل پایانی نخواهد بود. رئیس شبکه AMC اخیرا اعلام کرده‌است که علاقه دارد ساخت سریال چندین سال پیاپی نیز ادامه داشته‌باشد، موضوعی که با توجه به میزان مخاطبان آن، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. به علاوه، شبکه AMC همچنین سریال Fear the Walking Dead را نیز در دست دارد، پیش درآمدی بر سریال اصلی که در فاصله زمانی بین دو فصل پخش می‌شود. به لطف محبوبیت دنیای سریال، طرفداران همیشه دوست دارند نقاطی جدید از آن را ملاقات کنند و به همین دلیل است فصل هفتم و حال فصل هشتم این چنین مورد انتظار هستند.

قسمت اول فصل هفتم سریال The Walking Dead با نام «روزی خواهد آمد که تو نخواهی بود» در تاریخ ۲ آبان ماه از شبکه AMC پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.