باکس‌آفیس هفتگی: درخشش ۳۱ میلیون دلاری Downton Abby

22 September 2019 - 21:30

این هفته برای Focus Features هفته رکوردزنی بود، جایی که Downton Abby نه تنها صدرنشین باکس‌آفیس شد بلکه بزرگترین افتتاحیه استودیو را با ۳۰ میلیون دلار رقم زد. Ad Astra و Rambo: Last Blood طبق انتظارات ظاهر شدند و در رقابت تنگاتنگ برای دوم شدن هستند و باید تا عصر فردا صبر کنیم تا ببینیم کدام فیلم پیشتاز می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Downton Abby با ۳۱ میلیون دلار، صدرنشین این هفته شد و بزرگترین افتتاحیه آخر هفته را رقم زد. قبلا فیلم Insidious Chapter 3 توانسته بود ۲۲.۷ میلیون دلار بفروشد و بعد از London Has Fallen قرار گرفته بود که طی ۲۰ سال ۳۰ میلیون دلار فروخته بود. این فیلم برای جمعیت ۷۴ درصد خانم پخش شد که ۶۰ درصد آن‌ها ۳۵ سال و بیشتر داشتند. این فیلم توانست امتیاز A سینمااسکور را از مخاطبین‌اش گرفت. امتیاز آن در راتن تومیتوز ۹۶ درصد و ۷٫۸ از ۱۰ در IMDb دریافت کرد. جالب است بدانیم فیلم در هفته آینده چه عملکردی خواهد داشت، چون بیش از ۴ میلیون دلار از فروش فیلم حاصل از پیش نمایش‌های هفته پیش بود.

در بازار بین‌المللی، این فیلم هفته گذشته در ۱۷ بازار اکران شد و این هفته در ۱۵ بازار دیگر اکران می‌گردد و توانسته در مجموع ۳۲ بازار، ۱۰ میلیون دلار بفروشد تا مجموع فروشش به ۳۱ میلیون دلار برسد. بازارهای جدید با آلمان با ۱.۳ میلیون دلار فروش داشته‌اند اما انگلیس با ۳.۶ میلیون دلار پیشتاز بوده تا مجموع فروش فیلم را به ۱۵.۶ میلیون دلار برساند. این فیلم هفته آینده در فرانسه، بلژیک و دانمارک اکران می‌گردد.

رده دوم جدول متعلق به فیلم علمی‌تخیلی فاکس، Ad Astra، است که رقابت تنگاتنگی با Rambo: Last Blood محصول لاینزگیت و میلنیوم دارد و هر دو ۱۹ میلیون دلار فروخته‌اند. فیلم Ad Astra با ۱۹.۲ میلیون دلار در ۳۴۶۰ سینما دوم شد.‌ این فیلم نتوانسته طبق انتظارات استودیو ظاهر شود و امتیاز -B سینمااسکور را دریافت کرد جاییکه ۵۴ درصد از مخاطبین‌اش مرد و ۷۳ درصد آن‌ها ۲۵ سال و بالاتر داشتند.

این فیلم در بازار بین‌المللی در ۴۴ بازار اکران شده و ۲۶ میلیون دلار فروش داشته تا فروش جهانی‌اش به ۴۵.۲ میلیون دلار برسد. کره و انگلیس با ۲.۸ میلیون دلار پیشتاز هستند و سپس فرانسه با ۲.۷ میلیون دلار، اسپانیا با ۲.۲ میلیون دلار، ژاپن یا ۲.۲ میلیون دلار، مکزیک با ۱.۴ میلیون دلار، و استرالیا با ۱.۳ میلیون دلار آمده‌اند.

این فیلم هفته آینده در ایتالیا، روسیه و برزیل اکران می‌گردد.

درست پشت سر Ad Astra، فیلم Rambo: Last Blood با ۱۹ میلیون دلار قرار گرفته است. این فیلم بالاتر از فیلم ۱۱ سال پیش رامبو با ۱۸.۲ میلیون دلار و هزار سینما کمتر قرار گرفته است. این فیلم روز افتتاحیه امتیاز B سینمااسکور را گرفت، جایی که ۶۶ درصد از مخاطبینش مرد بودند.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران فیلم Abominable در بیش از ۴۱۰۰ سینما خواهیم بود، این اولین انیمیشن با اکران گسترده بعد از یک ماه است.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش این هفته را در قسمت زیر مشاهده کنید:

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.