آیا مرد عنکبوتی در Avengers: Infinity War حضور خواهد داشت؟

18 October 2016 - 23:00

انتخاب تام هالند (Tom Holland) برای بازی در نقش یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان مارول بحث‌ها و گفت‌وگوهای بسیاری را در پی داشت. با این وجود، حضور او در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» تاثیر بسیاری بر طرفداران گذاشت و اغلب آنان را راضی کرد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت خبری و تحلیلی سینماگیمفا همراه باشید.پر کردن جای بازیگران با استعدادی همچون توبی مگوایر و اندرو گارفیلد‌ در چنین سن کمی بسیار عالی است. درخشش تام هالند باعث شد دیدها نسبت به نقش او در قالب شخصیت مرد عنکبوتی بهبود بخشد. همه‌ی ما می‌دانیم که قرار است سال آینده فیلم مرد عنکبوتی با بازی تام هالند منتشر شود؛ اما برای بسیاری این سوال وجود دارد که آیا این ابرقهرمان محبوب را در دیگر آثار مارول هم خواهیم دید یا نه. پس از حضور او در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، اکنون برای همه ما این سوال وجود دارد که آیا این شخصیت را در نسخه آینده سری Avengers می‌بینیم؟

 تام هالند در مصاحبه جدید خود در پاسخ به این سوال اعلام کرد که این موضوع تضمین شده نیست اما امکان آن وجود دارد:

هیچ چیز مشخص نیست. من باور دارم که خبرهایی وجود دارد، اما هم‌اکنون چیزی در رابطه با آن نمی‌دانم.

با توجه به صحبت‌های تام هالند می‌توانیم به این نتیجه برسیم که فعلاً برنامه‌ای برای حضور مرد عنکبوتی در Avengers: Infinity War وجود ندارد؛ اما احتمال آن هم زیاد است که این خبر را در آینده بشنویم. ممکن است تا کنون فقط برنامه‌های مارول برای حضور مرد عنکبوتی در فیلم اعلام نشده باشد.

با وجودی که هنوز حضور یا عدم حضور پیتر پارکر در این فیلم مشخص نیست، اما این یک واقعیت آشکار است که حضور او در این فیلم می‌تواند بسیار خارق‌العاده و شگفت‌انگیز باشد؛ زیرا مرد عنکبوتی همیشه به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین ابرقهرمانان کامیک‌بوک‌ها شناخته می‌شده است.

چندی پیش مشخص شد که مراحل ساخت فیلم به اتمام رسیده است. فیلم Spider-Man: Homecoming در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۹۶) در سینما اکران خواهد شد.

منبع: Cinemablend

Save

Save

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.