تاریخ پخش سریال Westworld مشخص شد

1 August 2016 - 17:00

اگر اخبار را در این روز‌ها دنبال کرده باشید، حتماً مشاهده کرده‌اید که شبکه اچ‌بی‌او اطلاعاتی را از نحوه پخش و برنامه‌های خود اعلام کرده است. با این وجود، همچنان خبر‌های مربوط به پخش سریال‌های این شبکه ادامه دارد. به تازگی اچ‌بی‌او تاریخ پخش سریال Westworld را هم مشخص کرده است. برای اطلاعات بیش‌تر و همچنین تصاویری از این سریال، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  سریال Westworld بر اساس فیلمی با همین نام که در سال ۱۹۷۳ به کارگردانی مایکل کرایتون (فیلم‌نامه نویس پارک ژوراسیک) منتشر شد، ساخته می‌شود. Westworld که یک سریال وسترن و در سبک علمی تخیلی است، توسط جاناتان نولان (فیلم‌نامه‌نویس Person of Interest و The Dark Knight) و لیزا جوی (فیلم‌نامه‌نویس Pushing Daisies و Burn Notice) ساخته خواهد شد. علاوه بر جاناتان نولان و لیزا جوی، جی جی آبرامز و برایان براک از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

داستان سریال مربوط به ظهور عصر هوش‌های مصنوعی و آینده‌ گناهان است. قرار است ماجرای سریال در پارکی در آینده به‌نام وست‌ورلد روایت شود.

اکنون، کیسی بلویز (مدیر شبکه اچ‌بی‌او) در جریان مصاحبه خود با انجمن منقدان تلویزیون اطلاعاتی از این سریال نظیر تاریخ پخش آن را مشخص کرده است. با توجه به گفته‌های بلویز، سریال Westworld برای پخش در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۶ (۱۱ مهر ۹۵) برنامه ریزی شده است.

ستاره‌ای همچون آنتونی هاپکینز که سابقه دریافت جایزه اسکار را هم دارد، در نقش دکتر رابرت فورد در این سریال ایفای نقش خواهد کرد. از دیگر بازیگران سریال Westworld می‌توان به جفری رایت، جیمز مارسدن، ایوان ریچل وود، تاندی نیوتن، شانون وودوارد، جیمی سیمپسون، رودریگو سانتورو، بن بارنس، کلیفتون کالینز جونیور و اد هریس اشاره کرد. با مشاهده لیست بازیگران می‌توان متوجه شد که عوامل سازنده، از بازیگران مشهوری برای ساخت سریال استفاده کرده‌اند. وظیفه آهنگسازی این سریال هم بر عهده رامین جوادی خواهد بود.

در پایین می‌توانید تصاویری از این سریال را مشاهده کنید.

westworld-hbo-evan-rachel-wood

westworld-hbo-anthony-hopkins

westworld-hbo-jeffrey-wright

westworld-hbo-ed-harris

westworld-hbo-thandie-newton

westworld-hbo-james-marsden

با توجه به عوامل و بازیگران قوی و همچنین داستان مرموز و جالب این اثر، به نظر می‌رسد باید به‌زودی شاهد یک سریال جذاب و باکیفیت دیگر از شبکه اچ‌بی‌او باشیم.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.