پیوستن مگی گریس به کمدی مستقل Love, Weddings & Other Disasters

24 September 2019 - 15:00

مگی گریس (Maggie Grace) قرار است پس از کشتن زامبی‌ها در سریال Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید» وارد دنیای برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی شود. این بازیگر که سابقه حضور در سریال محبوب Lost «لاست» را دارد به کمدی مستقل Love, Weddings & Other Disasters «عشق، عروسی و دیگر فجایع» به کارگردانی دنیس دوگان (Dennis Dugan) پیوسته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

گریس در این کمدی رمانتیک زنانه همبازی دایان کیتون (Diane Keaton) و جرمی آیرونز (Jeremy Irons) خواهد شد. این فیلم درباره افرادی است که وظیفه برنامه‌ریزی عروسی زوج‌ها را برعهده دارند – در حالی که روابط خودشان عجیب و غریب و دیوانه‌وار است.

گریس نقش جسی برنامه‌ریز موفقی را بازی می‌کند که فرصتی غیرمنتظره برای برنامه‌ریزی مراسم عروسی شخصی بانفوذ را پیدا می‌کند. با اینکه روش‌های جسی عجولانه و غیرعادی هستند، او مراسمی گرم و جذاب ترتیب می‌دهد، با لیز دوست می‌شود، الگوی خودش لاورنس (با بازی آیرونز) را تحت تاثیر قرار می‌دهد و حتی خودش وارد یک رابطه عاشقانه می‌شود.

در این فیلم تاد استشویک (Todd Stashwick)،‌ کرولاین پورتو (Caroline Portu)، دنیس استاروسلسکی (Dennis Staroselsky)، جسی مک‌کارتی (Jesse McCartney) و ورونیکا فرس (Veronica Ferres) هم حضور دارند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.