همکاری نیکولاس کیج و الکس وولف برای بازی در فیلم Pig

24 September 2019 - 13:30

نیکولاس کیج (Nicolas Cage) بازیگر برنده اسکار و الکس وولف (Alex Wolff) به فیلم Pig ساخته مایکل سارونسکی (Michael Sarnoski) پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه که تولیدش تازه امروز آغاز گردیده، درباره شکارچی با بازی کیج است، به تنهایی در حیات وحش اورگونیان زندگی می‌کند. وقتی خوک دوست‌داشتنی‌اش دزدیده می‌شود، او به پورتلند سفر می‌کند تا او را پیدا کند.

سارنوسکی فیلم‌نامه‌اش را براساس داستانی با همکاری ونسا بلاک (Vanessa Block) نوشته که فیلم را به همراه دیمیترا تینگو (Dimitra Tsingou)، توماس بنسکی (Thomas Benski)، بن گیلادی (Ben Giladi)، دیوید کاریکو (David Carrico)، آدام پولسون (Adam Paulsen)، دوری راث (Dori Rath)، جوزف رستاینو (Joseph Restaino)، استیو تیسچ (Steve Restaino) و کیج تولید می‌کنند.

کمپانی‌های Pulse Films, BlockBox Ebtertainment, Valparaiso Pictures و Saturn Pictures این فیلم را با مشارکت Escape Artists و Sweet Tomato Films تولید می‌کنند.  بیشتر سرمایه‌گذاری فیلم توسط AI Film با مشارکت Escape Artists & Sweet Tomato Films انجام شده است.

سارنوسکی درباره این پروژه اظهار داشته:

چیزی که ابتدا پروژه شخصی بود به عشقی برای افراد با استعداد تبدیل شد. بسیار خوشحالم این دنیای عجیب را حیات می‌بخشم.

بلاک نیز افزوده:

گاهی مجموعه‌ منحصر به فردی از شرایط برای گفتن داستان نابی موجود هستند. ترکیب بازیگران پدیده و عوامل کار، این جادو را واقعی کرده و بسیار از به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبین خوشحالیم.

توماس بنسکی (Thomas Benski)، مدیر Pulse Films، نیز گفته:

بینش مایکل نسبت به Pig، عهد واقعی او در جایگاه نویسنده و کارگردان است و  چیزی است که بی‌صبرانه منتظر معرفی آن به مخاطبین‌مان در سراسر دنیا هستیم. با پیوستن بازیگران فوق‌العاده‌ای به کار، نیکلاس کیج و الکس وولف، نوع خاصی از داستان مایکل و ونسا را شاهد خواهیم بود. هدف ما در پالس فیلمز همیشه کار کردن با بهترین استعدادها و ساخت بهترین داستان‌ها بوده است. از کار کردن با چنین شریکان عالی در این پروژه، خوشحالیم.

کیج اخیرا در جشنواره جهانی فیلم تورنتو برای اکران تریلر علمی‌تخیلی Color Out of Space حضور داشته  که براساس داستان کوتاه اچ.پی. لاوکرفت است. کیج در فیلم جدید Prisoners of the Ghostland به کارگرداتی سیون سونو دیده می‌شود. او سال گذشته در Mandy دیده شد. او برای بازی در Leaving Las Vegas محصول سال ۱۹۹۵ اسکار‌دریافت کرد.

وولف نیز سه فیلم در جشنواره فیلم تورنتو داشت، از جمله Bad Education‌ که اخیرا توسط HBO خریداری شده است. او با The Cat and the Moon کارگردانی را تجربه کرد و نویسنده و بازیگر فیلمش هم بود. او را به زودی در Jumanji: The Next Level خواهیم دید.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.