مدت زمان فیلم The Irishman اعلام شد

24 September 2019 - 14:00

مدت زمان فیلم جدید The Irishman ساخته مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) رسما اعلام شده است. درام جنایی جدید اسکورسیزی یکی از چند امید اسکار است اما در آینده نزدیک تغییراتی خواهد کرد. The Irishman این هفته در جشنواره فیلم نیویورک اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مخاطبین مدت زیادی به پیش‌بینی این فیلم پرداخته‌اند؛ نه تنها فیلم همکاری اسکورسیزی با رابرت دنیرو (Robert De Niro) است، بلکه استفاده رویایی از تکنولوژی جوان شدن در نیمه اول است. خیلی‌ها منتظر دیدن این هستند.

وب‌سایت جشنواره فیلم نیویورک مدت زمان فیلم را ۲۰۹ دقیقه اعلام کرده است و آن را کوتاه‌تر از فیلم اصلی کرده است. این یعنی فیلم سه ساعت و نیم است.

در این رویداد، The Irishman پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده است‌. خوشبختانه، چندین فاکتور تماشای این فیلم را ارزشمند می‌کنند. مدت زمان زیاد فیلم رابطه مستقیمی با کیفیت بالا دارد. فیلم‌های اسکورسیزی ثابت شده هستند. فیلم‌های او انرژی بالا دارند و مخاطب را درگیر خود می‌کنند. این در مورد The Irishman نیز صدق می‌کند‌.

نتفلیکس سرمایه‌گذاری کلانی روی فیلم کرده و امیدوار است همه چیز خوب پیش برود. برخی از دیگر فیلم‌های اورجینال کمپانی، مانند Marriage Story و The Two Popes، به اسکار چشم دوخته‌اند اما تمام نگاه‌ها به اثر اسکورسیزی معطوف شده است.

فیلم‌های اسکورسیزی مرتبا در اسکار حضور داشته‌اند و اگر The Irishman موفق نشود، جای تعجب بسیاری دارد.

مدت زمان ۲۰۹ دقیقه برای مخاطبین بسیار است اما هیئت مدیره اسکار منتظر جدیدترین اثر اسکورسیزی هستند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.