پوستر جدید فیلم Joker همزمان با آغاز فروش بلیط‌ها منتشر شد

24 September 2019 - 14:30

پوستر جدید فیلم Joker «جوکر» ساخته تاد فیلیپس (Todd Phillips) همزمان با آغاز فروش بلیط‌ها منتشر شد. اگرچه جوکر یکی از شناخته‌شده ترین شرورهای دنیای بتمن است، فیلیپس تصمیم گرفته رویکرد متفاوتی نسبت به داستان سرگذشت این شخصیت محبوب داشته باشد. Joker فیلمی مستقل است که هیچ ارتباطی با دیگر فیلم‌های این شخصیت یا دنیای DC ندارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در فیلم Joker واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) نقش آرتور فلک مردی با مشکلات روانی زیاد را بازی می‌کند که تسلیم جنون شده و حین این اتفاقات شخصیت جوکر را خلق می‌کند. تاکنون نقدهای مثبتی به Joker صورت گرفته و این فیلم شانس زیادی در فصل جوایز مخصوصا اسکار دارد. این فیلم پس از تشویق هشت دقیقه‌ای در جشنواره فیلم ونیز، برنده شیر طلایی بهترین جایزه این مراسم شد. کاملا مشخص است Joker یک فیلم کامیک بوکی ساده نیست. این ماجرای ریت R کاملا با تمام چیزهایی که از DC یا مارول دیده‌ایم تفاوت دارد. به همین دلیل Joker به یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال تبدیل شده که طرفداران شدیدا منتظر خریدن بلیط آن هستند.

خبر خوب اینکه بالاخره فروش بلیط‌های Joker آغاز شده و به همین مناسبت سایت فاندانگو پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

البته Joker داستان جنجالی و بحث برانگیزی دارد. این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که به دلیل نادیده گرفته شدن به خشونت روی می‌آورد. وقتی فیلمنامه فیلم به صورت آنلاین لو رفت، عده زیادی معترض شدند که بیننده با شخصیت آرتور فلک همدردی می‌کند. این باعث شده خیلی‌ها نگران باشند این نمایش از شخصیت حامی خشونت بوده و باعث انجام کارهای تروریستی شود. همین هفت سال پیش بود که جیمز هولمز وارد سینمایی در آرورا در کلورادو شد و تیراندازی او ۱۲ کشته و ۵۸ زخمی به جای گذاشت. او در آن زمان موهای نارنجی روشن داشت که باعث شد خیلی‌ها او را به دلقک گاتهام تشبیه کنند. پس از آن، تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا افزایش یافته و فضای سیاسی از همیشه بدتر شده است.

آیا این نگرانی‌ها روی عملکرد Joker در باکس آفیس تاثیر خواهد گذاشت؟ تحلیلگران معتقدند این فیلم افتتاحیه‌ای ۸۲ میلیونی خواهد داشت و رکورد افتتاحیه ماه اکتبر که در اختیار Venom «ونوم» است را خواهد شکست. Joker احتمالا به فروش کلی بیش از ۸۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند. حالا که بلیط‌های فیلم در حال فروش هستند به زودی مشخص خواهد شد آیا حق با تحلیلگران بوده یا خیر. طرفداران DC قطعا مشتاق هستند هرچه زودتر فیلم Joker را در سینماها تماشا کنند.

فیلم Joker در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.