بخش‌هایی از پشت صحنه‌ی Gemini Man به همراه مصاحبه‌هایی از عوامل منتشر شد

25 September 2019 - 13:00

Paramount Pictures پشت صحنه‌ی تازه‌ای از اکشن علمی-تخیلی مورد انتظار خود با نام Gemini Man منتشر کرد. دز این ویدیو مصاحبه‌هایی را با بازیگران و تیم سازنده ، درحال صحبت کردن درباره‌ی چشم‌انداز شگفت‌انگیز فیلم‌ساز برنده‌ی اسکار انگ لی (Ang Lee) برای فیلم می‌بینیم. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم با بازی ویل اسمیت در دو نقش هنری و جونیور، داستان قاتلی حرفه‌ای با نام هنری بروگان که درحال تلاش برای بازنشستگی است را دنبال می‌کند. او به طور ناگهانی توسط جوانی مرموز که ظاهرا می‌تواند هر حرکتش را پیش‌بینی کند، مورد هدف قرار می‌گیرد. Gemini Man به کارگردانی انگ لی توسط تهیه‌کننده‌ی مشهور جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer)، دیوید الیسون (David Ellison)، اسمیت، جیمز لاسیتر (James Lassiter)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرنجر (Don Granger) تهیه شده است.

دیگر ستارگانی که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند شامل کلایو اون (Clive Owen) در نقش شخصیت منفی فیلم و رئیس یک برنامه‌ی ساخت کلون، مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) و بندیکت وانگ (Benedict Wong) هستند.

حقوق Gemini Man به Skydance، پس از گذشت دو دهه از زمان توسعه فیلم تعلق دارد. دان مورفی (Don Murphy) تهیه‌کنندگی اجرایی این عنوان را برعهده دارد.

Gemini Man که سابقاً متعلق به Walt Disney Pictures بود، در سال ۱۹۹۷ بر اساس فیلم‌نامه‌ای از درن لمکه (Darren Lemke) اقدام به ساخت آن صورت گرفت اما جلوه‌های ویژه‌ی بصری هنوز این امکان را فراهم نمی‌کرد تا از یک بازیگر برای هردو نقش استفاده شود. بارها برای ساخت این فیلم اقداماتی صورت گرفت و اشخاصی همچون برایان هلگلند (Brian Helgeland)، اندرو نیکل (Andrew Niccol) و حتی در زمانی تونی اسکات (Tony Scott) برای کارگردانی و ساخت فیلم در نظر گرفته شده بودند.

این اکشن علمی تخیلی در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) در سینماها به اکران در خواهد آمد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.