بلایث دانر به فصل سوم سریال American Gods پیوست

25 September 2019 - 14:30

به گزارش وبسایت خبری The Wrap، یک هفته پس از اینکه اعلام شد ماریلین منسون (Marilyn Manson) در فصل سوم سریال  اقتباسی از رمان تحسین شده‌ی نیل گیمن (Neil Gaiman) به نام American Gods محصولی از Starz بازی خواهد کرد، حال باید بگوییم که بلایث دانر (Blythe Danner) در نقش یک روح در آن نقش آفرینی می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

دانر قرار است تا در ۴ قسمت سریال به عنوان دیمیتر (Demeter)، الهه‌ی یونانی که سابقه‌ی یک عشق به سرانجام نرسیده با آقای چهارشنبه (Mr. Wednesday) یا همان اودین (Odin) با بازی یان مک شین (Ian McShane) را دارد، بازی کند. خدای قدیمی باید تلاش کند تا او را از درگیری ذهنی جدا کند تا بتواند برای جنگ از او کمک بگیرد.

شیک ایگل (Chic Eglee) تهیه کننده‌ی اجرایی سریال در بیانیه‌ای گفت:

همکاری با خانم بلایث دانر، یک دوست عزیز، الهام بخش و سرمایه‌ی ملی، برای ما یک موقعیت نادر به حساب می‌آید. او برای ما نقش دیمیتر را بازی می‌کند، زیرا هیچ کس نمی‌تواند چنین لطافت و زیبایی ذاتی را به تصویر بکشاند.

در سریال American Gods ریکی ویتل (Ricky Whittle) بازیگر The 100 و Austenland در نقش Shadow Moon، یان مک شین بازیگر Deadwood و Ray Donovan در نقش آقای چهارشنبه، امیلی برونینگ (Emily Browning) بازیگر Sucker Punch و Legend در نقش لارا مون (Laura Moon) .و پابلو شریبر (Pablo Schreiber) بازیگر Orange is the New Black در نقش Mad Sweeney ایفای نقش خواهند کرد. دیگر بازیگران شامل یتید باداکی (Yetide Badaki) بازیگر Aquarius در نقش Bilquis، بروس لانگلی (Bruce Langley) بازیگر Deadly Waters در نقش Technical Boy، کریسپین گلاور (Crispin Glover) بازیگر Back to the Future در نقش Mr. World و اورلاندو جونز (Orlando Jones) بازیگر Madiba و  Sleepy Hollow در نقش آقای نانسی (Mr. Nancy) بازی خواهند کرد.

فصل دوم درام Starz داستان نبرد خدایان و انسان‌ها را نشان می‌دهد. این در حالی است که Mr. World انتقام حمله‌ای که در فصل اول به وی شد را می‌گیرد و Shadow با کمک آقای چهارشنبه خدایان قدیمی را متقاعد می‌کند که یک جنگ تمام عیار راه بیندازند.جهانی که خواستار تغییر ایمان و تعهد است، قربانیان زیادی را می‌طلبد.

American Gods از رمان نیل گیمن که برنده‌ی جایزه‌ی اسکار هم است، اقتباس می‌شود. گیمن تهیه‌ کننده‌ی اجرایی سریال هم هست که توسط FremantleMedia تهیه می‌شود.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.